- Του Γιώργου Κ. Ανδρή
Η φτώχεια και η ανέχεια έχουν δημιουργήσει πολλά προβλήματα στον κλάδο του αυτοκινήτου χωρίς ωστόσο να μην υπάρχουν και εξαιρέσεις που είναι βέβαια σε μικρό ποσοστό.
Έτσι λοιπόν μετά το γύρισμα των χιλιομέτρων από κάποιους εμπόρους μεταχειρισμένων αλλά και εξουσιοδοτημένες εμπορίες και άλλες αλχημίες που πραγματοποιούν ακόμη και εισαγωγικές εταιρείες εταιρείες φαίνεται πως οι «κομπίνες» εξαπλώνονται και άλλους τομείς όπως φανοποιεία και συνεργεία.
Σύμφωνα με όσα καταγγέλλει στο movenews.gr o Κ.Σ. ιδιοκτήτης ενός σχεδόν καινούριου σεντάν αυτοκινήτου επισκέφθηκε μια εξουσιοδοτημένη κάθετη μονάδα (πωλήσεις, συνεργείο, φανοποιείο, ανταλλακτικά) στη Νέα Φιλαδέλφεια ώστε να επιδιορθώσει μια μικρή ζημιά που είχε πάθει στον προφυλακτήρα και όταν παρέλαβε το αυτοκίνητό του αντιλήφθηκε πως είχε μείνει από… συμπλέκτη!
Ειδικότερα ο κ. Κ.Σ. αντιλήφθηκε πως κάποιος είχε ακουμπήσει τον εμπρόσθιο προφυλακτήρα του αυτοκινήτου του το οποίο είχε διανύσει μόλις 49.000 χλμ. και θέλησε να τον επισκευάσει. Κατόπιν έκλεισε ένα ραντεβού σε κάποια εξουσιοδοτημένη μονάδα για να εκτιμήσουν και να κοστολογήσουν τη ζημιά. Ο κάτοχος του αυτοκινήτου παρακάλεσε αν γίνεται να τους φέρει το όχημα την Τρίτη και να το παραλάβει το Σάββατο καθώς θα έλειπε σε κάποιο επαγγελματικό ταξίδι. Έτσι και έγινε και άφησε το όχημά του για επισκευή την Τρίτη και θα το παραλάμβανε το Σάββατο μόλις γύριζε από το ταξίδι του.
Την ημέρα παραλαβής του αυτοκινήτου ο ιδιοκτήτης του μόλις έφυγε από την αντιπροσωπεία αντιλήφθηκε πως κάτι δεν πήγαινε καλά με τον συμπλέκτη του οχήματός του. Αφού δεν είχε απομακρυνθεί από την αντιπροσωπεία επέστρεψε σε αυτή και ο αρχιμηχανικός αφού έλεγξε το αυτοκίνητο του αποκρίθηκε πως ο συμπλέκτης ήταν μια χαρά!
Μετά από 20 ημέρες οι ταχύτητες στο αυτοκίνητο άλλαζαν με δυσκολία και κατά την εκκίνηση ο δίσκος «πατινάριζε». Αμέσως αντιλήφθηκε πως κάτι δεν πηγαίνει καλά στο αυτοκίνητο και μετέβη σε ένα συνεργείο πλησίον της κατοικίας του όπου και οι μηχανικοί διαπίστωσαν πως θα χρειαστεί δίσκο-πλατό-ρουλεμάν (σετ) καθώς εκείνα που υπήρχαν στο αυτοκίνητό του είχαν «φαγωθεί» και χρειάζονταν αλλαγή.
Ωστόσο ο κάτοχος του αυτοκινήτου ρώτησε τους μηχανικούς αν μπορούν να διαπιστώσουν αν έχει ανοιχθεί το σασμάν και έχει αλλαχθεί ο δίσκος-πλατό και το ρουλεμάν. Αμέσως εκείνοι τον έβαλαν κάτω από το αναβατόριο όπου είχε τοποθετηθεί το αυτοκίνητο και του έδειξαν τις πορτοκαλί κόλλες που είχαν χρησιμοποιηθεί πρόσφατα για να ξανακλείσουν το σασμάν! Μόλις άνοιξαν και εκείνοι το σασμάν αντιλήφθηκαν πως το σετ δίσκο-πλατό και ρουλεμάν που είχαν τοποθετήσει στο όχημα με τις 49.000 χλμ. δεν ήταν δικό του αλλά προέρχονταν από κάποιο όχημα που είχε διανύσει τουλάχιστον 140.000 χλμ. και προφανώς το «πούλησαν» σε άλλο πελάτης τους ως… καινούριο!
Το κόστος επισκευής του συμπλέκτη ανέρχονταν σε πάνω από 800 ευρώ αν χρησιμοποιούσαν γνήσια ανταλλακτικά ενώ με τη χρήση ανταλλαακτικών εφάμιλλης ποιότητας το κόστος επισκευής μειώθηκε σε ποσοστό μεγαλύτερο από 50%.
Ωστόσο ο κάτοχος του αυτοκινήτου που είχε διανύσει μόλις 49.000 χλμ. αντιλήφθηκε πως πήγε να επισκευάσει μια γρατζουνιά στον προφυλακτήρα και οι υπάλληλοι της εξουσιοδοτημένης αντιπροσωπείας του «έγδυσαν» το αυτοκίνητο και μεταπούλησαν τα ανταλλακτικά του…