Τη μία μέρα δοκιμάζεται στον αρκτικό κύκλο, την επόμενη στην έρημο της Αριζόνα και μετά στο απαιτητικό τερέν της πίστας του Nürburgring.
Κάπως έτσι συνεχίζονται μέχρι και σήμερα οι εντατικές δοκιμές εξέλιξης για τον διάδοχο της BMW X5 που θα δούμε να παρουσιάζεται στο Σαλόνι του Παρισιού το προσεχές φθινόπωρο.
Με την BMW να εστιάζει καθ’ όλη τη διάρκεια της διαδικασίας εξέλιξης της νέας Χ5 τόσο την αντοχή, όσο και στην ταχύτητά της σε κάθε είδους επιφάνεια, η έλευση της τέταρτης γενιάς (G05) σηματοδοτεί, δίχως καμία αμφιβολία, μία νέα εποχή για ένα από τα πλέον καταξιωμένα μοντέλα του πολυτελούς παρακλαδιού της κατηγορίας των Sport Activity Vehicles. Δομικά, σε αντίθεση με το υφιστάμενο μοντέλο, το οποίο «πατά» στο δάπεδο της προηγούμενης Χ5, η νέα θα βασίζεται σε εκείνο που είδαμε να χρησιμοποιεί η «7άρα». Γνωστότερο και ως CLAR (Cluster Architecture), είναι το ίδιο που λίαν συντόμως θα δούμε να «φοριέται» και στην επερχόμενη, επίσης, Χ7.
Βάζοντας στο στόχαστρό της την Porsche Cayenne Turbo S αλλά και την Mercedes-AMG GLE63, η κορυφαία έκδοση Μ της νέας X5 θα κινείται από τον γνώριμο twin turbo V8 κινητήρα των 4,4 λίτρων των Βαυαρών, ο οποίος θα αποδίδει 600 ίππους, όσους ακριβώς και στην περίπτωση της Μ5. Ένα σκαλί πιο χαμηλά θα τοποθετηθεί η έκδοση xDrive50i, η οποία θα τροφοδοτείται από τον ίδιο κινητήρα, με τη διαφορά ότι η ισχύς εδώ θα περιορίζεται στο φάσμα τω 450 ίππων. Όπως ακριβώς συμβαίνει και με τη σημερινή xDrive4oe, η BMW θα συνεχίσει να προσφέρει και το νέο μοντέλο μ’ ένα υβριδικό σύστημα κίνησης που θα συνοδεύεται από έναν 2λιτρο κινητήρα βενζίνης.
Σύμφωνα με τις έως τώρα πληροφορίες, το μεγάλο SAV των Βαυαρών θα συνεχίσει να διατίθεται σε εκδόσεις ντίζελ, με τους αναβαθμισμένους περιβαλλοντικά 2λιτρους και 3λιτρους κινητήρες πετρελαίου να εξακολουθούν να δίνουν το «παρών», όντας πλέον προσαρμοσμένη στα πρότυπα που προτάσσει ο νέος κύκλος δοκιμών WLTP. Από εκεί και πέρα, η νέα τεχνολογία iDrive της νέας «5άρας» θα είναι και αυτή παρούσα, με το σύστημα διαχείρισης των περιφερειακών λειτουργιών του αυτοκινήτου μέσω χειρονομιών, το οποίο είδαμε στη νέα «7άρα», να έχει και στη νέα Χ5 τον πρώτο λόγο. Στο ίδιο μήκος κύματος, highlights της νέας Χ5 θα αποτελούν το σύστημα ημι-αυτόνομης οδήγησης επιπέδου 2 καθώς και η λειτουργία αυτόνομου παρκαρίσματος.
Σημείο αναφοράς θα αποτελέσει και η αερανάρτηση, τεχνολογία μάλιστα που θα υιοθετείται πλέον και στους δύο άξονες της νέας X5, όπως ακριβώς συμβαίνει σήμερα και με τη Σειρά 7. Εντούτοις, οι πιο προσιτές από πλευράς κυβισμού και κόστους εκδόσεις της σειράς θα εφοδιάζονται με τη συμβατική διάταξη των Βαυαρών, πολλά μέρη της οποίας θα είναι κατασκευασμένα από αλουμίνιο. Το ίδιο υλικό συναντάται και στο πλαίσιο του αυτοκινήτου -όπως και το μαγνήσιο- ούτως ώστε να περιοριστεί σε λογικά επίπεδο το συνολικό βάρος της κατασκευής, που αναμένεται μειωμένο έως και 60 κιλά σε σχέση με την Χ5 που το προσεχές φθινόπωρο θα παραδώσει και τυπικά την πόλη του φωτός τη σκυτάλη στην τέταρτη κατά σειρά γενιά του μοντέλου.
Πηγή: 4Troxoi.gr