Η Toyota διατήρησε τον τίτλο της ως το πιο πολύτιμο εμπορικό σήμα στον κόσμο για έκτη συνεχή χρονιά, ενώ η Mercedes-Benz κατέκτησε τη 2η θέση καθώς πέρασε τη BMW για πρώτη φορά.
Η Tesla, παράλληλα, αύξησε την αξία της μάρκας 60% και έχει πλέον εντυπωσιακή απόσταση από Audi.
Η αξία της μάρκας Toyota αυξήθηκε κατά 5% σε σχεδόν 30 δισ. δολάρια λόγω της έντονης ζήτησης για τα SUV της στην Ευρώπη και τις Ηνωμένες Πολιτείες και λόγω της συνέπειας της αυτοκινητοβιομηχανίας, σύμφωνα με τη μελέτη της BrandZ Top 100 Most Valuable Global Brands που κυκλοφόρησε ο ερευνητής της αγοράς Kantar Millward Brown.
“Συνολικά, η μάρκα Toyota είναι απίστευτα αξιόπιστη και προσδίδει φανταστική αξία και ποιότητα”, δήλωσε στο Automotive News Europe ο Peter Walshe, διευθυντής του Global BrandZ στο Kantar Millward Brown.”
Η Toyota ήταν το Νο 1 σε 11 από τα 13 χρόνια της μελέτης που διεξήχθη. Στα χρόνια δεν ήταν πρώτη, δηλαδή το 2010 και το 2012, τερμάτισε στη δεύτερη θέση.
Η Mercedes, η οποία ξεπέρασε τη BMW στις παγκόσμιες πωλήσεις οχημάτων το 2016 και το 2017, αύξησε την αξία της επωνυμίας της κατά 9% η οποία ανέρχεται πλέον σε 25,7 δισ. δολάρια.
Η BMW επίσης αύξησε την αξία της κατά 4% στα 25,6 δισ. δολάρια.
Οι εταιρείες με την μεγαλύτερη αξία (Ποσά σε δισ. δολάρια)
1. Toyota $29.99 (36) +5
2. Mercedes $25.68 (46) +9
3. BMW $25.62 (47) +4
4. Ford $12.74 (96) -2
5. Honda $12.70 (97) +4
6. Nissan $11.43 (*) +1
7. Audi $9.63 (*) +3
8. Tesla $9.42 (*) +60
9. Maruti Suzuki $6.38 (*) —
10. Volkswagen $5.99 (*) —
(*) Did not rank in the top 100 global brands
Source: Kantar Millward Brown