Toyota: Οι κινητήρες εσωτερικής καύσης «σβήνουν» το 2050

Ο επικεφαλής του τμήματος Έρευνας και Εξέλιξης της Toyota προβλέπει πως οι κινητήρες εσωτερικής καύσης θα μπουν οριστικά στο χρονοντούλαπο της ιστορίας στο παγκόσμιο αυτοκινητικό στερέωμα σε 30 περίπου χρόνια από σήμερα.

Παράλληλα με τη διαπίστωση αυτή, ο Seigo Kuzumaki, ο άνθρωπος που ηγείται σήμερα του τμήματος R&D της Toyota, επισημαίνει σε δηλώσεις του στο βρετανικό αυτοκινητικό Τύπο πως ήδη από το 2040 οι «παραδοσιακοί» κινητήρες εσωτερικής καύσης θα αντιπροσωπεύουν το 10% των καινούργιων αυτοκινήτων που πωλούνται στις κατά τόπους αγορές ως «κομμάτι» του υβριδικού συστήματος κίνησής τους. Όπως ξεκαθάρισε ο Ιάπωνας, το «τέλος εποχής» των κινητήρων εσωτερικής καύσης στο σύνολο της αυτοκίνησης είναι αναπόφευκτο με δεδομένες τις ολοένα και πιο αυστηρές προδιαγραφές ρύπων στις οποίες όλες οι εταιρείες είναι υποχρεωμένες να υπακούσουν.

«Περιμένουμε έως το 2050 να μειώσουμε τις εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα στα αυτοκίνητα έως και 90% σε σχέση με τα επίπεδα του 2010. Αυτό θα είναι αδύνατο να πραγματοποιηθεί από το 2040 και εξής από τους κινητήρες εσωτερικής καύσης, οι οποίοι αναγκαστικά θα αποτελέσουν τότε τμήμα των υβριδικών και plug-in υβριδικών συστημάτων κίνησης», δήλωσε χαρακτηριστικά ο Seigo Kuzumaki.

Αυτή τη στιγμή η Toyota αποτελεί την πρωτοπόρα εταιρεία στον τομέα των υβριδικών-ηλεκτρικών αυτοκινήτων, καθώς το 43% των εν λόγω οχημάτων τα οποία αυτή τη στιγμή πωλούνται ανά τον κόσμο κοσμούνται από τα σήματα της ίδιας αλλά και της ομόσταβλης Lexus. Ενδεικτικό της δυναμικής της Toyota στο συγκεκριμένο τομέα είναι το γεγονός πως από το 1997 μέχρι σήμερα, το Prius έχει καταφέρει να κερδίσει την εμπιστοσύνη 11 εκ. αγοραστών ανά την υφήλιο.