- Του Δημήτρη Γεωργόπουλου
Η Peugeot αυτή τη φορά μας κατέπληξε με τη δημιουργία του Citystar. Ενός scooter 150 κυβικών εκατοστών, το οποίο διαθέτει ομορφιά αλλά και χρηστικότητα, αφού αντιμετωπίζει τις δυσκολίες στην κίνηση της πόλης, διατηρώντας παράλληλα την κατανάλωση καυσίμου σε χαμηλά επίπεδα.
Στην καρδιά αυτού του συμπαγούς σκούτερ βρίσκεται o 151 κ. εκ. μονοκύλινδρος, 4χρονος και αερόψυκτος κινητήρας με τροφοδοσία από καρμπυρατέρ που αποδίδει ομαλά 11,3 ίππους, ενώ παίρνει μπρος και με μανιβέλα. Η ισοδύναμη κινεί πολύ καλά τα 150 κιλά του CITYSTAR διατηρώντας ταχύτητες γύρω στα 110 χλμ./ώρα.
Η ποιότητα κατασκευής είναι καλή και δεν υπάρχουν παράπονα, παρά μόνο σε σημεία, όπως κάποια μαύρα πλαστικά και στην τάπα του ντεπόζιτου. Το Peugeot Citystar 150 διατίθεται σε δύο μόνο χρώματα: λευκό και μαύρο.
Παρόλο που από μακριά, δείχνει μεγαλύτερο, πρόκειται για ένα σκούτερ μικρο-μεσαίων διαστάσεων που με προσεγμένη εργονομία φιλοξενεί άνετα δυο άτομα. Αυτό είναι και ένα από τα μοναδικά χαρακτηριστικά και πλεονέκτημα του Citystar, αφού κανένα 150άρι της αγοράς δεν καταφέρνει κάτι τέτοιο.
Οι τροχοί χαρακτηρίζονται σαν μεσαίας διαμέτρου στις 13 ίντσες, ισορροπώντας ανάμεσα σε ευελιξία στην πόλη και σταθερότητα στο αυτοκινητόδρομο. Τα καλάμια είναι διαμέτρου 37 χιλιοστών. Πίσω συναντούμε ένα και μόνο αμορτισέρ ρυθμιζόμενο ως προς την προφόρτισή του ελατηρίου (5 θέσεις). Τα λάστιχα είναι πολύ καλά στις επιδόσεις τους φτιαγμένα από την κινέζικη CST. Τα φρένα είναι δισκόφρενα μπροστά και πίσω (240 mm / 210 mm, αντίστοιχα). Οι ζάντες είναι χυτές αλουμινένιες, με 5 μπράτσα, τοποθετημένα υπό γωνία, για να δείχνουν “κινούμενες” ακόμα κι όταν το σκούτερ είναι σταματημένο.
Η σέλα του citystar είναι καλοσχεδιασμένη και άνετη. Μεγάλου πλάτους στο πίσω τμήμα της με διακριτική υποστήριξη στην περιοχή του κόκκυγα.
Τα κοψίματα στα πλάγιά της βοηθούν τα πόδια των αναβατών να πατούν στο έδαφος. Σωστής πυκνότητας και καλής ποιότητας είναι το αφρώδες υλικό. Η βάση της σέλας είναι μεγάλη και το άνοιγμά της γίνεται πανεύκολα με γύρισμα του κεντρικού κλειδιού. Πολύς χώρος κάτω από τη σέλα για δυο κράνη, είτε ένα φουλφέις και ένα μινι-jet, είτε για ένα φουλφέις, μπουφάν και μικροπράγματα. Από τους καλύτερους χώρους στην κατηγορία.
ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ:
ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ:
Μονοκύλινδρος, 4χρονος, 2βάλβιδος, αερόψυκτος, 151 cc
ΙΠΠΟΔΥΝΑΜΗ:12 ίπποι
ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΜΠΡΟΣΤΑ / ΠΙΣΩ:Υδραυλικό τηλεσκοπικό πιρούνι με καλαμια διαμ. 37mm/ Ένα αμορτισέρ
ΦΡΕΝΟ ΜΠΡΟΣΤΑ / ΠΙΣΩ:Δίσκος 240 mm / Δίσκος 210 mm
ΤΡΟΧΟΣ ΜΠΡΟΣΤΑ / ΠΙΣΩ:13 ιντσών/ 13 ιντσών (ελαστικά 120/70 μπροστά, 130/60 πίσω
ΜΕΤΑΞΟΝΙΟ:1.430mm
ΥΨΟΣ ΣΕΛΑΣ:795mm
ΡΕΖΕΡΒΟΥΑΡ:9,0 λίτρα
ΒΑΡΟΣ:145 kg