Πότε θα γίνουν τα τα αποκαλυπτήρια της McLaren P15

Μια καθαρόαιμη κατασκευή της βρετανικής εταιρείας για χρήση εντός πίστας. Αλλά και απολύτως νόμιμης για περιηγήσεις σε δημόσιο δρόμο.

Όπως έχει ήδη αποκαλύψει η ίδια η McLaren στο πρόσφατο παρελθόν, το επερχόμενο και κορυφαίο μοντέλο της οικογένειας Ultimate Series που ατύπως φέρει την ονομασία P15, θα θυσιάζει ένα μέρος της άνεσης και χρηστικότητάς του προς όφελος της ταχύτητας, της οδηγικής ευχαρίστησης και εν γένει της αποτελεσματικότητας κατά την «flat-out» οδήγηση στην πίστα. Με λίγα λόγια, θα πρόκειται για το απόλυτο track-day car, με τη διαφορά ότι θα μπορεί ελεύθερα και δίχως περιορισμούς να κινείται σε δημόσιο δρόμο, όντας μετά τις P1 και P1 GTR, το τρίτο από τα 15(!) νέα μοντέλα που θα φέρει στη ζωή ο Βρετανός κατασκευαστής από το Woking έως το 2022 υλοποιώντας σταδιακά το φιλόδοξο αναπτυξιακό του πλάνο. Το γνωστό, σε όσους συντονισμένους με τα τεκταινόμενα στους κόλπους του, McLaren Track22.

Σύμφωνα με τις υπάρχουσες μέχρι και αυτή τη στιγμή πληροφορίες, η νέα McLaren P15, η οποία θα αποκαλυφθεί μέσω του διαδικτύου στις 10 Δεκεμβρίου με το επίσημο ωστόσο ντεμπούτο της να λαμβάνει χώρα τον προσεχή Μάρτιο στα πλαίσια της Διεθνούς Έκθεσης Αυτοκινήτου της Γενεύης, θα αποτελεί ένα κινούμενο πάνω σε τέσσερις τροχούς… θαύμα της αεροδυναμικής. Σε αντίθεση με την υβριδική P1, θα τροφοδοτείται από θερμικό μόνο κινητήρα και συγκεκριμένα από τον γνωστό 4λιτρο ΜΤ840Τ V8 της McLaren που είδαμε και στην 720S. Με τη διαφορά ότι εδώ η ισχύς του βρετανικού διαμαντιού θα εκτιναχθεί πολύ κοντά στο άτυπο φράγμα των 800 ίππων.

Δομημένη γύρω από το γνωστό carbon πλαίσιο της McLaren, η P15 (σ.σ.: η επίσημη ονομασία αναμένεται να αποκαλυφθεί προς τα τέλη της χρονιάς που διανύουμε) θα ζυγίζει περί τα μόλις 1.300 κιλά, τιμή που απέχει έτη… φωτός από τα σχεδόν 1.500 της υβριδικης P1. Και αυτό είναι σίγουρα ένα στοιχείο που θα επιδρά ευεργετικά τόσο στον τομέα της οδικής συμπεριφοράς, όσο και σε εκείνον των επιδόσεων.

Όπως υπόσχονται οι ιθύνοντες της βρετανικής εταιρείας, ένα δεύτερο μοντέλο θα παρουσιαστεί αμέσως μετά την παράδοση των μόλις 500 περίπου αντιτύπων της P15 στους τυχερούς τους ιδιοκτήτες. Ο λόγος, για την BP23, μια κατασκευή που θα αποτελέσει, όπως η ίδια η McLaren αναφέρει στις επίσημες ανακοινώσεις της, «το πρώτο Hyper-GT στον κόσμο», αναφέρουν οι 4Τροχοί.