Το κορυφαίο Opel Astra με σύστημα σειριακής υπερσυμπίεσης δύο σταδίων -διαθέσιμο σε πεντάθυρη και Sports Tourer έκδοση- πληροί ήδη το αυστηρό πρότυπο Euro 6d-TEMP, που περιλαμβάνει τη δοκιμή Πραγματικών Εκπομπών Ρύπων (Real Driving Emissions – RDE) με μέτρηση σε δημόσιους δρόμους.
Το Astra 1.6 BiTurbo Diesel hatchback επιταχύνει από 0 στα 100 χλμ./ώρα σε 9,0 δλ. και από 80 σε 120 χλμ./ώρα σε 7,1 δλ. μέχρι την τελική ταχύτητα των 225 χλμ./ώρα. Αυτός ο συνδυασμός υψηλών επιδόσεων και χαμηλής κατανάλωσης κάνει το twin-turbo Astra ένα από τα πιο αποδοτικά μοντέλα στη συμπαγή κατηγορία (hatchback: 6,5-6,2 λιτ./100 χλμ. στην πόλη, 4,2-4,0 λιτ./100 χλμ. εκτός πόλης, 5,0-4.8 λιτ./100 χλμ. και 133-127 γρ./χλμ. CO2 στο μικτό κύκλο, Sports Tourer: 6,7-6,3 λιτ./100 χλμ. στην πόλη, 4,3-4,1 λιτ./100 χλμ. εκτός πόλης, 5,2-4,9 λιτ./100 χλμ. και 137-131 γρ./χλμ. CO2 στο μικτό κύκλο).
Εκτός από τις εξαιρετικές επιδόσεις, ένα ακόμα ατού του κορυφαίου κινητήρα είναι η απόδοση των 150 ίππου. Η μέγιστη ροπή των 350 Nm είναι διαθέσιμη από τις 1.500-2.250 σ.α.λ. Σε συνδυασμό με το χαμηλό βάρος και την άμεση απόκριση του γκαζιού, το Astra 1.6 BiTurbo Diesel επιταχύνει γρήγορα από τις χαμηλές στροφές. Σε συνεργασία με ένα ακριβές εξάρι μηχανικό κιβώτιο, ο 4κύλινδρος κινητήρας ανεβάζει στροφές ομαλά και προοδευτικά σε όλο το εύρος λειτουργίας του. Η «εκλεπτυσμένη» συμπεριφορά του γίνεται εμφανής στην απαλλαγμένη από θορύβους καμπίνα επιβατών, όπου με την άνεση και την ευρυχωρία της, υπόσχεται ένα άνετο ταξίδι.
Στη διαδικασία SCR για κινητήρες ντίελ, AdBlue ψεκάζεται στα καυσαέρια. Το διάλυμα αποσυντίθεται σε αμμωνία. Οξείδια του αζώτου (NOx) εισέρχονται στον καταλύτη, και μετά, γίνεται επιλεκτική αναγωγή σε άζωτο και νερό.
Η ταχεία μετάβαση σε επίπεδο συμμόρφωσης Euro 6d-TEMP αποτελεί τμήμα της στρατηγικής της Opel που τη θέλει ηγέτη στη μείωση εκπομπών ρύπων των οχημάτων. Τα επόμενα βήματα προς αυτό το στόχο είναι το λανσάρισμα τεσσάρων ηλεκτρικών/plug-in υβριδικών μοντέλων μέχρι το 2020, μεταξύ των οποίων η επόμενη γενιά Corsa, που θα διατίθεται σε πλήρως ηλεκτρική έκδοση, και το Grandland X ως το πρώτο plug-in υβριδικό της Opel. Μέχρι το 2024, θα έχει ολοκληρωθεί ο «εξηλεκτρισμός» της Opel, καθώς δίπλα σε κάθε κινητήρα εσωτερικής καύσης θα υπάρχει μία αντίστοιχη υβριδική ή ηλεκτρική έκδοση.
Παρά τις συμπαγείς εξωτερικές διαστάσεις, οι επιβάτες του Astra απολαμβάνουν πλούσιο χώρο για τα πόδια -κυρίως πίσω. Το Sports Tourer μπορεί επίσης να μεταφέρει μέχρι 1.630 λίτρα αποσκευών, ενώ η πρόσβαση στη μεγάλη επιφάνεια φόρτωσης είναι εύκολη χάρη στην προαιρετική, ηλεκτρική πίσω πόρτα, που μπορεί να ανοίγει και να κλείνει με μία απλή κίνηση του ποδιού κάτω από τον προφυλακτήρα.
Εκτός από τα πολυάριθμα συστήματα υποστήριξης οδηγού όπως Σύστημα Αναγνώρισης Επικείμενης Σύγκρουσης (Forward Collision Alert) με Αυτόματο Φρενάρισμα Έκτακτης Ανάγκης (Automatic Emergency Braking) και Σύστημα Προειδοποίησης Παρέκκλισης από τη Λωρίδα Κυκλοφορίας (Lane Departure Warning) με Σύστημα Διατήρησης Λωρίδας Κυκλοφορίας (Lane Keep Assist), το Astra είναι το πρώτο αυτοκίνητο στην κατηγορία του που διατίθεται με προβολείς full LED matrix. Το σύστημα φωτισμού IntelliLux LED® matrix στο Astra αποτελείται από 16 τμήματα LED – οκτώ σε κάθε πλευρά του οχήματος – που προσαρμόζει αυτόματα και συνεχώς το μήκος και την κατανομή της δέσμη φωτός ανάλογα με τις συνθήκες, χωρίς να ενοχλεί τους αντίθετα διερχόμενους οδηγούς.
Ο προαιρετικός εξοπλισμός του Astra περιλαμβάνει επίσης συστήματα ενημέρωσης/ ψυχαγωγίας με έλεγχο μέσω οθόνης αφής, χειριστηρίων στο τιμόνι και φωνητικής αναγνώρισης. Επιτρέπουν τη διαχείριση smartphones μέσω του voice control του τηλεφώνου, όπως Siri ή Google Assistant, και είναι συμβατά με Apple CarPlay και Android Auto.
Οι τιμές στη Γερμανία ξεκινούν από 27.720 Ευρώ με ΦΠΑ για το πεντάθυρο Opel Astra 1.6 BiTurbo Diesel hatchback.