Σχεδόν 1,03 εκατ. οχήματα σχεδιάζει να ανακαλέσει η Toyota, μεταξύ των οποίων το Prius Και το C-HR στην Ιαπωνία, τη Βόρεια Αμερική, την Ευρώπη και άλλες περιοχές εξαιτίας ενός προβλήματος που διαπιστώθηκε στην καλωδίωση του κινητήρα και μπορεί να προκαλέσει πυρκαγιά.
Μετά από μία εγχώρια εντολή ανάκλησης που εξεδόθη από το υπουργείο Μεταφορών της Ιαπωνίας, η Toyota δήλωσε ότι στα πληγέντα οχήματα η πλεξούδα καλωδίων που συνδέεται με τη μονάδα ελέγχου της υβριδικής μονάδας ισχύος μπορεί να έρθει σε επαφή με το προστατευτικό κάλυμμα της.
Αν συσσωρευτεί σκόνη είτε στην καλωδίωση, είτε στο κάλυμμα, τότε η μόνωση μπορεί να εμφανίσει εμφανή σημάδια φθοράς με την πάροδο του χρόνου, λόγω των κραδασμών του οχήματος. Αυτό κάλλιστα θα μπορούσε να προκαλέσει βραχυκύκλωμα, το οποίο με τη σειρά του μπορεί να έχει ως συνέπεια την παραγωγή θερμότητας οδηγώντας εν συνεχεία στην εκδήλωση πυρκαγιάς, δήλωσε η Toyota.
Τα επηρεαζόμενα αυτοκίνητα έχουν κατασκευαστεί στην Ιαπωνία από την τον Ιούνιο του 2015 έως και τον Μάιο του 2018. Από τα οχήματα αυτά, όπως δήλωσε ο εκπρόσωπος της Toyota, Jean-Yves Jault, σχεδόν τα μισά έχουν διατεθεί στην Ιαπωνία. Μόνο στις ΗΠΑ, τα μοντέλα της οικογένειας Prius που εμπίπτουν στη συγκεκριμένη περίπτωση ανέρχονται στις 192.000.
Η ανάκληση που εξετάζει η Toyota θα είναι από τις μεγαλύτερες μετά από εκείνη που αφορούσε στους αερόσακους αερόσακους Takata ή το πρόβλημα που είχε παρατηρηθεί σε κάποια μοντέλα τα οποία επιτάχυναν χωρίς να έχει δώσει τέτοια εντολή ο οδηγός τους.
Το 2016, η Toyota ανακάλεσε επίσης περίπου 2,87 εκατομμύρια αυτοκίνητα, συμπεριλαμβανομένου του Prius για διαρροή στη δεξαμενή καυσίμου, και άλλα 1,43 εκατομμύρια κυρίως οχήματα Prius για αερόσακους που δεν είχαν κατασκευαστεί από την Takata.