- Του Γιώργου Κ. Ανδρή
Σημαντικά προβλήματα στην διοίκηση της εταιρείας Jaguar – Land Rover δημιούργησαν οι φωνές εξουσιοδοτημένου εμπόρου και επισκευαστή των δύο εταιρειών όταν ενημερώθηκε μέσω δημοσιεύματος στο NewsAuto.gr πως αποκτά ανταγωνιστή στην περιοχή όπου και δραστηριοποιείται και μάλιστα με πολύ υψηλή ρευστότητα.
Ο συγκεκριμένος εξουσιοδοτημένος έμπορος, οποίος είναι επίσημος αντιπρόσωπος και άλλων αυτοκινητοβιομηχανιών σύμφωνα με πληροφορίες του Movenews.gr απείλησε υψηλόβαθμο στέλεχος της εταιρείας πως αν συμβεί κάτι τέτοιο θα προσφύγει στη δικαιοσύνη απαιτώντας αποζημίωση πολλών εκατομμυρίων για τις επενδύσεις που έχει πραγματοποιήσει και δεν του έχουν αποδώσει και πως θα δουν το φως της δημοσιότητας και στοιχεία που «καίνε» κάποια πρόσωπα…
Ο λόγος «έκρηξης» του συγκεκριμένου εξουσιοδοτημένου εμπόρου πέραν των χαμηλών πωλήσεων και επισκέψεων από το service έχει να κάνει με το γεγονός πως ο νέος ανταγωνιστής του δεν ήταν απλά ένας άλλος εξουσιοδοτημένος έμπορος αλλά ολόκληρος εισαγωγικός όμιλος και όπως είναι εύκολο να αντιληφθεί κανείς τα οικονομικά τους μεγέθη σε καμία περίπτωση δεν μπορούν να συγκριθούν.
Παράλληλα η διοίκηση του ομίλου Πετρόπουλου φέρεται να είναι «διχασμένη» όσον αφορά στην έλευση ενός άλλου εισαγωγέα ως εξουσιοδοτημένου εμπόρου της Jaguar Και της Land Rover αλλά η αλλαγή της σελίδας στον όμιλο την 1η Ιανουαρίου 2019 θα ανατρέψει τα μέχρι σήμερα δεδομένα στον ελληνικό όμιλο.
Σύμφωνα με πληροφορίες του Movenews.gr το 2019 αναμένεται να αποτελέσει σταθμό για την ιστορία του ομίλου Πετρόπουλος με πολύ πιθανή την αλλαγή της σύνθεσης του διοικητικού συμβουλίου ενώ οι αλλαγές προσώπων σε υψηλόβαθμα στελέχη θα είναι άμεσες και εκκωφαντικές σε κάποιες περιπτώσεις.
Ήδη υπάρχουν εισηγήσεις για την «έξοδο» κάποιων διευθυντικών στελεχών που τα πρόσωπα της νέας διοίκησης χαρακτηρίζουν ως… ανεπαρκή για τις θέσεις που κατέχουν!
Όπως και να έχει το θέμα ο όμιλος Πετρόπουλος αποτελεί μια υγιή ελληνική επιχειρηματική μονάδα με εξαίρεση κάποιες θυγατρικές που διευθύνονται από στελέχη που εξαιτίας της ανασφάλειά τους δημιουργούν προβλήματα στην ανάπτυξή τους και διακρίνονται για την εμπάθειά τους και την κυκλοθυμική συμπεριφορά τους…
Άλλωστε τα συγκεκριμένα στελέχη μόνο κακό δημιουργούν στον όμιλο του οποίου οι ιδρυτές του δεν έχουν δώσει το παραμικρό δικαίωμα σε αντίθεση με τα συγκεκριμένα υψηλόβαθμα στελέχη τους που συμπεριφέρονται σαν… βασιλιάδες ή σαν να είναι δικός τους ο όμιλος δημιουργώντας μάλιστα εσκεμμένα «κλειστά lobby» για προσωπικό όφελος.
Η συνέχεια αναμένεται να γραφτεί στα τέλη του 2018 ή στις αρχές του 2019 όποτε και αναμένονται οι επίσημες ανακοινώσεις.
Παράλληλα το εργοστάσιο παραγωγής των αυτοκινήτων Jaguar και Land Rover έχει θέσει πολύ ψηλά τον πήχη των πωλήσεων για την Ελλάδα και ήδη κάποια στελέχη προσπαθούν να ανακαλύψουν τρόπους για να πουλήσουν τον συγκεκριμένο αριθμό αυτοκινήτων χωρίς να χρειαστεί να τα «πινακιδώσουν» και στη συνέχεια να τα εξάγουν όπως έκαναν σύμφωνα με πληροφορίες του Movenews.gr στο παρελθόν…
Μείωση της παραγωγής
Η Jaguar Land Rover μειώνει τις ημέρες παραγωγής σε ένα από τα βασικά εργοστάσια της στο Ηνωμένο Βασίλειο, εξαιτίας της μεγάλης πτώσης που σημειώνουν οι παραγγελίες των μοντέλων της.
Ειδικότερα το εργοστάσιο του εργοστασίου Castle Bromwich στο Μπέρμιγχαμ της κεντρικής Αγγλίας θα λειτουργήσει μόλις τρεις ημέρες κάθε εβδομάδα από τον Οκτώβριο μέχρι τις αρχές Δεκεμβρίου ώστε να αποφύγει τις απολύσεις αλλά θα επηρεάσει περίπου 1.000 υπαλλήλους.
Το εργοστάσιο κατασκευάζει το Jaguar XE sedan, το XF και XJ sedan και το F-Type.
Οι πωλήσεις της Jaguar Land Rover στο Ηνωμένο Βασίλειο μειώθηκαν κατά 8% τον Αύγουστο σύμφωνα με τα στοιχεία της αυτοκινητοβιομηχανίας, ενώ οι ευρωπαϊκές πωλήσεις εκτός του Ηνωμένου Βασιλείου έχουν μειωθεί κατά 11%…