H Kymco πραγματοποιεί το σχέδιό της για είσοδο στην αγορά των ηλεκτρικών scooter παρουσιάζοντας τα Nice 100 EV και New Like 110 EV.
Πέρασμα στην ηλεκροκίνηση λοιπόν και αυτά τα δύο μοντέλα είναι η αρχή μιας γκάμας που σύντομα θα αποτελείται από 10! Όλα πρωταγωνιστές ενός έργου που ονομάζεται Ionex και το οποίο αφορά σε σταθμούς ανταλλαγής μπαταριών στα μεγάλα αστικά κέντρα. Τοποθετώντας τις μπαταρίες κάτω από το δάπεδο, η Kymco καταφέρνει να αποφύγει ένα από τα πιο συνηθισμένα προβλήματα που αντιμετωπίζουν τα ηλεκτρικά scooter, δηλαδή τη δέσμευση του αποθηκευτικού χώρου κάτω από τη σέλα, που στην περίπτωσή μας παραμένει ελεύθερος. Έτσι, στην περίπτωση των Nice και New Like η Kymco καταφέρνει να διατηρήσει ακέραια την πρακτικότητά τους.
Η δραστήρια φίρμα από το Ταϊβάν κάνει το βήμα μπροστά χρησιμοποιώντας στα –συγκεκριμένα- μοντέλα της δύο διαφορετικούς τύπους μπαταριών. Μία που προσθαφαιρείται για να φορτίζεται εκτός του οχήματος και άλλη μία που παραμένει μόνιμα στο scooter και η οποία παραμένοντας συνεχώς φορτισμένη από την κινητική ενέργεια επιτρέπει την κάλυψη μικρών αποστάσεων. Στα σχέδια της Kymco, όπως μας έδειξε η ίδια πριν λίγους μήνες στο Τόκυο, είναι και η κατασκευή μοντέλων που θα μπορούν να φιλοξενούν κάτω από το πάτωμα δύο μπαταρίες, αυξάνοντας την αυτονομία μέχρι τα 200 χιλιόμετρα! Βέβαια, αν η απόσταση που πρέπει να καλυφθεί είναι μεγαλύτερη, υπάρχει και η λύση της μεταφοράς έως και δύο ακόμα εξωτερικών μπαταριών κάτω από τη σέλα! Προς το παρόν, τα Nice 100 EV και New Like 110 EV είναι τα πρώτα που θα έχουν τη δυνατότητα να νοικιάζουν πρόσθετες μπαταρίες μέσω του συστήματος Ionex.
Με τροχούς 10 ιντσών, βάρος 77 κιλών και ηλεκτροκινητήρα 1500W, το Nice βλέπει την ταχύτητά του να περιορίζεται στα 45 km/h, άρα είναι ειδικά σχεδιασμένο για ενδο-αστική χρήση. Αντίθετα το New Like είναι σημαντικά πιο αποδοτικό, αν και το βάρος του φτάνει τα 110 κιλά, ο κινητήρας του είναι 3000W και αποδίδει 124Nm ροπής (όσο ένα V-2 1000 κυβικών), ενώ δεν ανακοινώνεται η αυτονομία του προς το παρόν. Η Kymco έχει τοποθετήσει και στα δύο το σύστημα Noodoe, μέσω του οποίου μπορούμε να είμαστε μόνιμα συνδεδεμένοι με το διαδίκτυο και να χρησιμοποιούμε το GPS μέσα από την οθόνη του. Για την ώρα δεν υπάρχουν πληροφορίες για το πότε θα έρθουν στην Ελλάδα, ούτε και για την τιμή τους, προφανώς η αντιπροσωπεία είναι σε φάση έρευνας όσον αφορά στο στήσιμο των κέντρων ανταλλαγής/ενοικίασης/φόρτισης μπαταριών. Όταν γίνει αυτό, να είστε σίγουροι ότι οι δρόμοι μας θα «ηλεκτρίζουν».