Moto Guzzi V7 III Carbon: Άγρια και Συλλεκτική

  • Του Δημήτρη Γεωργόπουλου

Παρασκευή 02/11, ώρα 11:00 το πρωί έξω από το κατάστημα του κ. Κ. Λυμπερόπουλου, Βουλιαγμένης 317, στον Άγιο Δημήτριο, για να παραλάβω για test ride το Moto Guzzi V7 III Carbon.

Η V7 III Carbon είναι μία μοτοσυκλέτα που βγαίνει σε περιορισμένη και αριθμημένη έκδοση, ακολουθώντας την παράδοση ενός μοντέλου «περιορισμένης παραγωγής». Εξυμνεί την εξατομίκευση με την αυθεντικότητα και την καλαισθησία της, εμπλουτίζοντας το γνήσιο στυλ V7 με την πολύτιμη και σύγχρονη ποιότητα πολυάριθμων μερών από ανθρακόνημα, όπως τα κοντά φτερά και τα πλαϊνά φέρινγκ που υπογραμμίζουν τον χαρακτήρα του best seller μοντέλου της Moto Guzzi.

Η V7 III που έχω στα χέρια μου έχει τον αύξοντα αριθμό 0883 από τα μόλις 1921 διαθέσιμα τεμάχια που έχει κατασκευάσει η εταιρεία. Η σειρά αρίθμησης κάθε μοντέλου αποτυπώνεται σε ταμπελάκι τοποθετημένο στο τιμόνι, ο αριθμός αυτός αναφέρεται στο έτος ίδρυσης της Moto Guzzi.

Η Moto Guzzi V7 III Carbon αντιπροσωπεύει τη νεότερη ερμηνεία μίας από πιο κλασικές ιταλικές μοτοσυκλέτες. Από το 1967, όταν άρχισαν οι πωλήσεις των πρώτων μοντέλων, η V7 έγινε η σαγηνευτική πρέσβειρα των αξιών της ποιότητας και της αυθεντικότητας που χαρακτηρίζουν τον Οίκο του Αετού, ξεχωρίζοντας για τον σχεδιασμό αλλά και τον τεχνικό εξοπλισμό της.

Σήμερα, στην τρίτη έκδοσή της, η V7 III είναι ταυτόχρονα μία σύγχρονη μοτοσυκλέτα και ένα σύμβολο της ιταλικής προέλευσης, συγκεντρώνοντας την εκτίμηση ενός ευρέος και ετερογενούς κοινού. Αυτό επιτυγχάνεται αφενός χάρη στην ποιότητα κατασκευής, την ευελιξία και την ευκολία χειρισμού, χαρακτηριστικά που την καθιστούν ιδανική για αστική χρήση, και αφετέρου χάρη στο μοναδικό και απαράμιλλο στυλ. Επιπλέον υπάρχουν εκτεταμένες δυνατότητες προσωποποίησης, με μια εξαιρετική συλλογή αξεσουάρ και ειδικών εξαρτημάτων.

Η V7 III Carbon εξυμνεί την εξατομίκευση, με την αυθεντικότητα και την καλαισθησία της εμπλουτίζοντας το στυλ της με τον αυθεντικό σχεδιασμό της V7 και την υψηλή ποιότητα πολυάριθμων εξαρτημάτων από ανθρακόνημα, όπως τα κοντά φτερά και τα πλαϊνά φέρινγκ που υπογραμμίζουν τον νέο και δυναμικό χαρακτήρα του best seller μοντέλου της Moto Guzzi. Με τη V7 III Carbon, τα στοιχεία από ανθρακόνημα, που συνήθως προορίζονται για supersport μοντέλα, εισάγονται για πρώτη φορά στον κόσμο των κλασικών μοτοσυκλετών παραγωγής, μία σπορ πινελιά σε απόλυτη συνέπεια με την ιστορία της V7.

Η εξολοκλήρου μαύρη ματ απόχρωση της V7 III Carbon ενισχύεται από την αντίθεση λεπτομερειών σε κόκκινο χρώμα, που επιλέχθηκε για τη δαγκάνα Brembo του μπροστινού δισκόφρενου, τα λογότυπα στα πλαϊνά φέρινγκ και το σήμα του αετού στο ρεζερβουάρ καυσίμου. Ο «Made in Mandello» κινητήρας ξεχωρίζει επίσης χάρη στα καπάκια των κυλινδροκεφαλών σε κόκκινο χρώμα με σατινέ φινίρισμα. Η σέλα (αποκλειστική για τη συγκεκριμένη έκδοση) διαθέτει αδιάβροχη επένδυση Alcantara®, ιδιαίτερα ανθεκτική στις καιρικές συνθήκες και φινίρισμα με κόκκινη ραφή, μία δημοφιλής στυλιστική επιλογή, αφιερωμένη σε όσους εκτιμούν την εξεζητημένη εμφάνιση. Πράγματι, αυτό το μοντέλο διαθέτει πληθώρα εκλεπτυσμένων λεπτομερειών: τάπα ρεζερβουάρ από ανοδιωμένο μαύρο billet αλουμίνιο, μαύρο πλαίσιο προβολέα, όπως είναι και τα καλύμματα των μπεκ και το κάλυμμα της αντλίας του πίσω φρένου. 

Στο δρόμο η V7 III Carbon δεν περνάει καθόλου απαρατήρητη τόσο λόγω της όμορφης φιγούρας της αλλά και λόγω του ωραίου ήχου που κάνει η εξάτμισή της. Όπως απαρατήρητη δεν περνάει και η εκπληκτική μέση κατανάλωσή της, 5,5 λίτρα στα 100 χλμ.

Τέλος, η V7 διαθέτει άξονα για τη μετάδοση της κίνησης στον πίσω τροχό, σύστημα traction control στον στάνταρ εξοπλισμό και φυσικά ABS.

ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ

Κινητήρας

Τύπος Τετράχρονος, Δικύλινδρος, Αερόψυκτος

Διάταξη / Κυβισμός V – 90º / 744 cc

Διάμετρος επί διαδρομή 80 mm x 74 mm

Εκκεντροφόροι / Βαλβίδες στον κύλινδρο – / 2 βαλβίδες στον κύλινδρο

Ιπποδύναμη 52 ίπποι, στις 6.200 rpm

Ροπή 60 Nm στις 4.900 rpm

Τροφοδοσία Ηλεκτρονικός ψεκασμός, Weber Marelli

Σχέσεις ταχυτήτων 6

Συμπλέκτης / Λειτουργία Ξηρός Μονόδισκος / Συρματόσχοινο

Πρωτεύουσα μετάδοση Με γρανάζια

Τελική μετάδοση Άξονας

Πλαίσιο

Τύπος πλαισίου Σωληνωτό από ατσάλι

Αναρτήσεις

Μπροστά (Τύπος – Διαδρομή) Τηλεσκοπικό πιρούνι – 130 mm

Ρυθμίσεις Καμία

Πίσω (Τύπος – Διαδρομή) Δύο Αμορτισέρ – 93 mm

Ρυθμίσεις Προφόρτιση

Φρένα

Μπροστά (Τύπος – Διάμετρος) Αιωρούμενος δίσκος – 320 mm

Δαγκάνα Τεσσάρων εμβόλων

Πίσω (Τύπος – Διάμετρος) Δίσκος – 260 mm

Δαγκάνα Τεσσάρων εμβόλων

Τροχοί

Μπροστά (Διάμετρος – Ελαστικό) 18 – 100/90-18 (110-80 opcional)

Πίσω (Διάμετρος – Ελαστικό) 17 – 130/80-17

Διαστάσεις – Βάρος

Μήκος 2.185 mm

Πλάτος

Ύψος 1.110 mm

Μεταξόνιο 1.449 mm

Ύψος Σέλας 770 mm

Ρεζερβουάρ 21 l.

Βάρος 189 Kg

Τιμή: 9.940 €