Σε μια έκθεση – θεσμό για τους λάτρεις της θάλασσας, που έλαβε χώρα από τις 22 έως τις 26 Νοεμβρίου 2018, στο Ολυμπιακό Κέντρο Ξιφασκίας στο Ελληνικό, η Nικ. I. Θεοχαράκης Α.Ε., επίσημος αντιπρόσωπος των εξωλέμβιων μηχανών SUZUKI MARINE, παρουσίασε την ολοκληρωμένη γκάμα εξωλέμβιων μηχανών της.
Περίοπτη θέση είχε η εξωλέμβια DF350A, που αποτελεί την ναυαρχίδα της φίρμας, καθώς διαθέτει καινοτόμες αντίθετα περιστρεφόμενες προπέλες και άλλα μοναδικά χαρακτηριστικά. Με 350 ίππους, η συγκεκριμένη V6 τετράχρονη εξωλέμβια, είναι η μεγαλύτερη και πιο δυνατή που έχει κατασκευάσει η SUZUKI MARINE μέχρι σήμερα. Ο συγκεκριμένος κινητήρας εξελίχθηκε για περισσότερα από τρία χρόνια, αποτελώντας ένα σημαντικό ορόσημο τόσο στη μηχανική όσο και στο σχεδιασμό.
Με την κατασκευή της DF350A, oι μηχανικοί της Suzuki πέτυχαν την εκπληκτική απόδοση των 350 ίππων, ενώ παράλληλα σχεδίασαν μια συμπαγή και ελαφριά κατασκευή. Ο πανίσχυρος κινητήρας των 4,4 λίτρων προσφέρει μια αντίστοιχα υψηλής απόδοσης αναλογία συμπίεσης 12:1, την υψηλότερη σε εξωλέμβιο κινητήρα παραγωγής. Ο μοναδικός συνδυασμός της εισαγωγής κρύου αέρα, των διπλών μπεκ ψεκασμού καυσίμου και της ενίσχυσης των εμβόλων περιόρισε δραστικά τους κραδασμούς και τις δονήσεις του κινητήρα, μια τυπική συμπεριφορά που συναντάται σε κινητήρες υψηλής συμπίεσης.
Εκτός των παραπάνω, οι μηχανικοί της Suzuki έχουν σχεδιάσει ένα σύστημα εισαγωγής αέρα που επιτρέπει στον κινητήρα να αντλεί άφθονο φρέσκο αέρα, διαχωρίζοντας παράλληλα το νερό και την υγρασία από τον αέρα. Οι διπλοί αεραγωγοί κάτω από το κέλυφος, “παγιδεύουν” τα μεγαλύτερα σταγονίδια νερού και κατ’ επέκταση την υγρασία, με αποτέλεσμα τη μηδενική εισαγωγή νερού κατά την λειτουργία του κινητήρα. Επιπλέον, οι θερμοκρασίες του αέρα
εισαγωγής δεν ξεπερνούν περισσότερο από 10º αυτές του περιβάλλοντος, παρέχοντας στον θάλαμο καύσης ψυχρότερο, πυκνότερο αέρα για πιο αποδοτικό κύκλο καύσης.
Στο περίπτερο της Suzuki Marine, υπήρχαν και οι νέες εξωλέμβιες DF175AP και DF150AP, που χρησιμοποιούν προηγμένες τεχνολογίες συνολικού ελέγχου του κινητήρα, προκειμένου να μπορέσουν να προσφέρουν εξαιρετική ισχύ και συναρπαστική απόδοση, σε συνδυασμό με την βέλτιστη απόδοση στην κατανάλωση καυσίμου – και όλα αυτά σε μια εξαιρετικά συμπαγή και ελαφριά κατασκευή.
Διαθέτοντας έναν κορυφαίο 2.9 λίτρων «Big Block» κινητήρα DOHC, με τέσσερις κυλίνδρους σε σειρά, τα νέα μοντέλα λειτουργούν με μια υψηλή σχέση συμπίεσης 10,2:1, η οποία παρέχει μεγάλη ροπή στις χαμηλές στροφές, ενώ προσφέρει και εντυπωσιακή επιτάχυνση.
Για την μεγιστοποίηση της απόδοσης, κάθε εξωλέμβια είναι εξοπλισμένη με ένα σύστημα εισαγωγής αέρα που παρέχει στον κινητήρα την ιδανική ψύξη, σε συνδυασμό με έναν αισθητήρα Ο2 για τη βελτιστοποίηση της καύσης, αλλά και με έναν αισθητήρα Κρουστικής Καύσης (Knock Sensor) για απαράμιλλη αξιοπιστία.
Επιπλέον, η Suzuki έχει ενσωματώσει ένα αντικραδασμικό σύστημα με αντίβαρο για την επίτευξη απίστευτα ομαλής λειτουργίας του κινητήρα, ένα αντηχείο εισαγωγής αέρα για να εξασφαλίσει την εξαιρετικά αθόρυβη λειτουργία του, καθώς και έναν πρωτοποριακό άξονα κίνησης που μετατοπίζει το κέντρο βάρους της εξωλέμβιας εμπρός, βελτιώνοντας έτσι την ισορροπία της και μειώνοντας τους κραδασμούς στο πηδάλιο.
Στα επιπλέον καινοτόμα χαρακτηριστικά, περιλαμβάνονται τα συστήματα Suzuki Selective Rotation, που επιτρέπει στον κινητήρα να λειτουργεί είτε σε κανονική ή σε αριστερόστροφη λειτουργία (ιδανικό για λειτουργία πολλών μηχανών στο σκάφος), Suzuki Lean Burn Control και Suzuki Precision Control για εξαιρετική οικονομία καυσίμου σε ένα ευρύ φάσμα λειτουργίας και για ομαλότερη μετάβαση ισχύος αντίστοιχα, καθώς και το κορυφαίο στην αγορά Keyless Start System της Suzuki. Συγκεκριμένα, το Keyless Start System, χρησιμοποιεί ένα κωδικοποιημένο κλειδί που μεταδίδει ασύρματα έναν κωδικό πρόσβασης στο σύστημα εκκίνησης του κινητήρα και με αυτόν τον τρόπο προσφέρει απλά και χωρίς άγχος εκκίνηση, μειώνοντας παράλληλα τον κίνδυνο ενός χαμένου κλειδιού. Το σύστημα αυτό αποτελεί μια εξαιρετική λύση αντικλεπτικής προστασίας, αφού η εξωλέμβια δεν δύναται να ξεκινήσει χωρίς τον κατάλληλο κωδικό πρόσβασης. Εκτός από αυτό, το συγκεκριμένο κλειδί επιπλέει έτσι ώστε ο χρήστης να μπορεί να το ανακτήσει στην περίπτωση που πέσει στη θάλασσα.
Και οι δύο εξωλέμβιες διαθέτουν νέα 3D αυτοκόλλητα και είναι διαθέσιμες στα μοναδικά χρώματα της Suzuki Pearl Nebular Black και Cool White, επιτρέποντας στους υποψήφιους αγοραστές να επιλέξουν εκείνο το χρώμα που ταιριάζει καλύτερα στο σκάφος τους.
Εκτός των παραπάνω, οι επισκέπτες της έκθεσης, είχαν τη δυνατότητα να δουν και να ενημερωθούν εμπεριστατωμένα, για όλη τη γκάμα των εξωλέμβιων μηχανών θαλάσσης της SUZUKI MARINE, με αρκετές από αυτές να κλέβουν την παράσταση, με τις αποδόσεις και την τεχνολογία που διαθέτουν.
Αξίζει να σημειωθεί ότι οι εξωλέμβιοι κινητήρες της Suzuki με τη τεχνολογία leanburn που διαθέτουν, βελτιώνουν ακόμα περισσότερο την κατανάλωση καυσίμου στις χαμηλές και μεσαίες στροφές, με αποτέλεσμα να επιτυγχάνεται ακόμα πιο μεγάλη εξοικονόμηση καυσίμου, χωρίς μάλιστα να επηρεάζονται οι εκρηκτικές ροπές τους.
H συγκεκριμένη έκθεση που θωρείται από τις αρτίοτερες του κλάδου, χαρακτηρίζεται κάθε φορά από την πολύ μεγάλη επισκεψιμότητα, τις επιτυχημένες παράλληλες εκδηλώσεις και αποτελεί πόλο έλξης για όσους αγαπούν τη θαλάσσια αναψυχή, τα extreme sports και τον θαλάσσιο τουρισμό, αλλά και για όσους ασχολούνται επαγγελματικά ή ερασιτεχνικά με το boating, τα θαλάσσια σπορ, το ψάρεμα και την κατάδυση.
Τις εξωλέμβιες SUZUKI, εισάγει και αντιπροσωπεύει αποκλειστικά για την Ελλάδα, η ΝΙΚ. Ι. ΘΕΟΧΑΡΑΚΗΣ Α.Ε, μια από τις μεγαλύτερες εταιρείες εμπορίας αυτοκινήτων και συναφών ειδών, με πρωταγωνιστικό ρόλο στην Ελληνική αγορά. Ειδικά για τη SUZUKI MARINE, η εταιρεία διαθέτει ένα άρτια οργανωμένο τμήμα, το οποίο, εκτός από τις εκθέσεις για την προώθηση των προϊόντων του, διαθέτει οργανωμένο συνεργείο και τμήμα ανταλλακτικών για την πλήρη εξυπηρέτηση των πελατών του. Το MARINE DIVISION της ΝΙΚ. Ι. ΘΕΟΧΑΡΑΚΗΣ Α.Ε, διαθέτει ένα ευρύ δίκτυο αντιπροσώπων το οποίο καλύπτει όλη την Ελλάδα.