- Του Δημήτρη Γεωργόπουλου
Πριν λίγο καιρό βρέθηκα έξω από το κατάστημα της Ducati Καλλιρρόης 9, για να παραλάβω για test ride το Ducati Monster 797.
Στην μοτοσυκλέτα που έχω στα χέρια μου, η Ducati έδωσε ιδιαίτερο βάρος στην εργονομία, δημιουργώντας ένα πλαίσιο και φροντίζοντας την χωροταξία με τέτοιο τρόπο, ώστε αυτή να έχει ένα φιλικό πρόσωπο. Οι βασικές αρχές του ήταν: Μαζεμένες διαστάσεις, Sport φιλοσοφία, Ευχάριστη εμπειρία οδήγησης.
Η νέα Monster 797 επιτέλους φέρνει το εμβληματικό πνεύμα της γενιάς Monster και τις αξίες της Ducati σε όλους μας. Sport, συμπαγής, εκλεπτυσμένη και σύγχρονη, η Μοnster 797 σου παρέχει τη διέξοδο στον κόσμο της Ducati. Για αυτούς που ψάχνουν μια ευκολονόητη συμπεριφορά οδήγησης καθώς επίσης και απόλυτη, αγνή sport ευχαρίστηση.
Κάθε στοιχείο έχει σχεδιαστεί πολύ προσεχτικά και παραχθεί ώστε να εκφράζει πλήρως το πνεύμα μίας Monster. Η θέση οδήγησης, το πλαίσιο και ο 73hp Desmodue δικύλινδρος κινητήρας σου μεταδίδουν την αυτοπεποίθηση από το πρώτο κιόλας χιλιόμετρο. Η Monster 797 είναι η ιδανική μοτοσικλέτα για αυτούς που ψάχνουν ανέμελη ευχαρίστηση, σε κάθε δρόμο και σε κάθε περίσταση.
Η Monster 797 λειτουργεί με τον αερόψυκτο 803cm³ Desmodue. Παρότι είναι εμπνευσμένος από τις ρίζες της Monster, είναι ένας μοντέρνος, Euro 4 κινητήρας, ικανός να απελευθερώσει 73 hp μέγιστης ισχύος στις 8250 rpm. Έχει διάμετρο 88mm, διαδρομή 66mm και έχει σχεδιαστεί για να προσφέρει αγνή ευχαρίστηση χωρίς να γίνεται δύσκολο να οδηγηθεί. Η 2 σε 1 εξάτμιση έχει σχεδιαστεί για να εγγυηθεί τη βέλτιστη δυναμική και άψογη προστασία από τις θερμοκρασίες της για τον αναβάτη και τον συνοδηγό. Ο κινητήρας της Monster 797 είναι επίσης ανταγωνιστικός σε όρους απαιτήσεων service καθώς αυτά απαιτούνται κάθε 12.000 χιλιόμετρα.
Η Μonster 797 είναι εξοπλισμένη με το παραδοσιακό ατσάλινο trellis πλαίσιο. Ουσιώδες, άκαμπτο αλλά επίσης ελαφρύ, αφήνει τον κινητήρα της Ducati σε κοινή θέα και μαζί με το ατσαλένιο tank, γίνονται ένα από τα πιο χαρακτηριστικά στοιχεία της Monster. Το πλαίσιο ταιριάζει τέλεια στο αλουμινένιο, δύο πλευρών ψαλίδι και, χάρη στο συμπαγές 1435mm βάση τροχού, εξασφαλίζει ευκινησία στην κίνηση και σταθερότητα στις υψηλές ταχύτητες.
Το ταμπλό της Monster 797 αποτελείται από μία μεγάλη, υψηλής ορατότητας LCD οθόνη, η οποία προβάλει τις κύριες και τις δευτερεύουσες λειτουργίες. Η μονάδα παρέχει δεδομένα που περιλαμβάνουν την ταχύτητα, τις στροφές του κινητήρα, τα συνολικά μίλια, τα trip1 και trip2, τη θερμοκρασία λαδιού του κινητήρα, ρολόι, τη μέση ταχύτητα και τη διάρκεια του ταξιδιού.
Διαθέτει επίσης LED φώτα τόσο μπροστά όσο και πίσω, ενώ η μοτοσυκλέτα έχει επίσης την δυνατότητα να εξοπλιστεί με πληθώρα αξεσουάρ από τον σχετικό κατάλογο της Ducati, αναβαθμιζόμενη στο αισθητικό κομμάτι, στην πρακτικότητα ή και στις επιδόσεις.
Με λίγα λόγια η Monster 797 είναι μια μοτοσυκλέτα την οποία μπορείς να την κυκλοφορείς κάθε μέρα, να την ζεις όλη την εβδομάδα, χωρίς να σε κουράζει.
ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ
Κινητήρας
Τύπος Δικύλινδρος, αερόψυκτος, διβάλβιδος
Καύσιμο Αμόλυβδη βενζίνη
Διάμετρος x Διαδρομή(mm x mm) 88 x 66
Κυβισμός (cc) 803
Σχέση συμπίεσης (:1) 11,0:1
Τροφοδοσία Ηλεκτρονικός ψεκασμός, με σώματα διαμέτρου 50 χλστ.
Ανάφλεξη Ηλεκτρονική
Εκκίνηση Μίζα
Κιβώτιο 6 σχέσεων
Συμπλέκτης Μηχανικός, υγρός, πολύδισκος
Πλαίσιο
Τύπος Ατσάλινο χωροδικτύωμα
Μήκος Δ.Α.
Πλάτος Δ.Α.
Ύψος Δ.Α.
Ελάχιστη απόσταση από έδαφος Δ.Α.
Ύψος σέλας: 805 χλστ.
Μεταξόνιο: 1.435 χλστ.
Ίχνος: 90 χλστ.
Γωνία κάστερ: 24 μοίρες
Ρεζερβουάρ: 16,5 λίτρα
Βάρος 175 κενό / 193 (γεμάτο)
Αναρτήσεις
Μπροστά Ανεστραμμένο τηλεσκοπικό πιρούνι Kayaba, διάμετρος 43 χλστ.
Πίσω Μονό αμορτισέρ Sachs, προφόρτιση ελατηρίου, απόσβεση επαναφοράς
Τροχοί / ελαστικά
Μπροστά 120/70-17″, Pirelli Diablo Rosso II
Πίσω 180/55-17″, Pirelli Diablo Rosso II
Φρένα
Μπροστά 2 Χ Δίσκος διαμέτρου 320 χλστ. με ακτινική monococ τεραπίστονη δαγκάνα brembo / ABS
Πίσω Δίσκος διαμέτρου 245 χλστ. με δαγκάνα brembo ενός εμβόλου /
Επιδόσεις
Μέγιστη ισχύς 75 ίπποι / 8.250 σ.α.λ.
Μέγιστη ροπή 7,0 kg-m / 6.000 σ.α.λ.
Τιμή: 9.850€