Η Toyota έβαλε και επίσημα τέλος στην αναμονή των πελατών της αποκαλύπτοντας τη νέα Supra.
Οι σχεδιαστές της Toyota κατάφεραν να δημιουργήσουν ένα σύνολο που να τραβά το βλέμμα αλλά να περιλαμβάνει και το ένδοξο παρελθόν της.
Το μακρύ καπό, η μοναδική οροφή αλλά και το πίσω μέρος του αυτοκινήτου προδίδουν δυναμισμό αλλά και μια πλέον σύγχρονη και μοναδική εμφάνιση.
Στο εσωτερικό του αυτοκινήτου, οι Ιάπωνες δεν είχαν και πολλά περιθώρια… αυτοσχεδιασμού, μιας και η συνεργασία τους με την BMW έθεσε περιορισμούς.
Έτσι, πολλά στοιχεία θυμίζουν… BMW όπως για παράδειγμα η κεντρική κονσόλα ή ο λεβιές του αυτόματου κιβωτίου.
Σε κάθε περίπτωση, σημεία αναφοράς είναι τα σπορ καθίσματα, ο φουλ ψηφιακός πίνακας οργάνων των 8,8 ιντσών εμπρός από τον οδηγό, το «χαμηλό» ταμπλό, καθώς και η «όρθια» οθόνη των επίσης 8,8 ιντσών στην κορυφή της κεντρικής κονσόλας.
Σε ότι αφορά στα μηχανικά μέρη, σημείο αναφοράς είναι ο 3λιτρος υπερτροφοδοτούμενος κινητήρας της BMW ο οποίος αποδίδει 340 ίππους και 500 Nm ροπής.
Συνεργάζεται δε με αυτόματο κιβώτιο 8 σχέσεων.
Το launch control είναι στάνταρ, όπως και τα προγράμματα Normal και Sport, που επηρεάζουν παραμέτρους, όπως ο ήχος και η απόδοση του κινητήρα, η ταχύτητα διαδοχής των σχέσεων του κιβωτίου, η απόσβεση της ανάρτησης, η αίσθηση του τιμονιού αλλά και η λειτουργία του ηλεκτρονικά ελεγχόμενου πίσω διαφορικού, το οποίο έχει τη δική του ECU και εμπλέκεται από 0% έως και 100% τόσο στην επιτάχυνση, όσο και στην επιβράδυνση. Για τους οπαδούς των αριθμών, αξίζει να προσθέσουμε πως η νέα Supra ολοκληρώνει το «0-100» σε 4,3 δευτερόλεπτα.