Την πιθανή ύπαρξη λογισμικού που απενεργοποιεί σε δεδομένες συνθήκες συγκεκριμένα συστήματα ελέγχου των ρυπαντών σε μοντέλο του Βαυαρού κατασκευαστή διερευνούν οι εισαγγελικές αρχές του Μονάχου.
Η υπόθεση ξεκίνησε με αφετηρία τις αιτιάσεις της περιβαλλοντικής ομάδας DUH, η οποία διαπίστωσε πως η έκδοση 320d, η οποία πληροί βάσει προδιαγραφών την νόρμα Euro 6, εκπέμπει σε μια σειρά δοκιμασιών στις οποίες υπεβλήθη έως και επτά φορές περισσότερα οξείδια του αζώτου (NOx) σε σχέση με τα επιτρεπόμενα όρια. Σε χθεσινή επίσημη ανακοίνωσή τους, οι εισαγγελικές αρχές της πόλης του Μονάχου -στην οποία, διόλου τυχαία, εδρεύει η BMW– δήλωσαν πως έχουν ήδη ξεκινήσει «προκαταρκτική έρευνα» για το όλο θέμα. Μάλιστα, η ανακοίνωση αυτή έρχεται ύστερα από χθεσινές επίσης δηλώσεις του Υπουργού Μεταφορών της χώρας, ο οποίος ξεκαθάρισε μιλώντας σε δημοσιογράφους πως η αρμόδια υπηρεσία μεταφορών της Γερμανίας (KBΑ) θα διερευνήσει και αυτή με τη σειρά της τις κατηγορίες εις βάρος του Βαυαρού κατασκευαστή, αναφέρουν οι 4Τροχοί.
Όπως μεταδίδουν διεθνή ειδησεογραφικά πρακτορεία, εκπρόσωπος της BMW δήλωσε πως η εταιρεία έχει λάβει γνώση των κατηγοριών μέσω των εισαγγελικών αρχών, ωστόσο παραμένει πεπεισμένη πως το συγκριμένο μοντέλο συμμορφώνεται πλήρως με την ισχύουσα νομοθεσία. Η ίδια πηγή φέρεται να δήλωσε, επίσης, πως αυτή τη στιγμή η BMW μελετά όλες τις επιλογές της σε σχέση με τις κατηγορίες που της αποδίδονται…