Το πρωτότυπο Toyota GR Supra GT4 που θα παρουσιαστεί επίσημα στο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Γενεύης έχει εξελιχθεί σε συνεργασία με την Gazoo Racing διαθέτοντας έναν ειδικά σχεδιασμένο εμπρόσθιο διαχύτη και μία μεγάλη αεροτομή στο πίσω μέρος που έρχονται να βελτιώσουν τη ροή του αέρα γύρω από το αμάξωμα μειώνοντας ταυτόχρονα τις αεροδυναμικές αντιστάσεις και αυξάνοντας την κάθετα παραγόμενη δύναμη στις υψηλές ταχύτητες.
Επίσης, οι ζάντες αλουμινίου της έκδοσης παραγωγής έχουν αντικατασταθεί από αγωνιστικούς τροχούς διαμέτρου 18 ιντσών της OZ.
Η διάταξη των αναρτήσεων παραμένει η ίδια (γόνατα Μακφέρσον εμπρός, πολλαπλών συνδέσμων πίσω) με τα αμορτισέρ και τα ελατήρια να διαθέτουν πιο σφικτές ρυθμίσεις.
Τα φρένα έχει εξελίξει η Brembo, ενώ επεμβάσεις στη μονάδα ελέγχου έχουν γίνει και στον «straight-six» 3λιτρο κινητήρα, ο οποίος συνοδεύεται από αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων.
Η καμπίνα έχει χάσει την πολυτέλεια της και είναι εξοπλισμένη με κλωβό υψηλής αντοχής, πυροσβεστήρα τύπου FIA και αγωνιστικό κάθισμα OMP. Το πρωτότυπο αυτοκίνητο είναι εξοπλισμένο επίσης με δεξαμενή καυσίμου ειδικά για αγώνες και σύστημα γρήγορου ανεφοδιασμού.
Προς το παρόν, η Toyota δεν ανακοινώνει στοιχεία που αφορούν την απόδοση – η οποία θα είναι αυξημένη σε σχέση με εκείνη της «πολιτικής» GR Supra.