Ο μαχητής των… δρόμων

Η Honda CB650F γυρίζει τη σελίδα στη CB600F Hornet και χωρίς να μοιράζεται κοινά εξαρτήματα, ξεκινά ένα νέο κεφάλαιο.

Σχεδιασμένη και εξελιγμένη από λευκό χαρτί, υιοθετεί τελείως διαφορετική φιλοσοφία επιδόσεων. Από την αρχή, στόχος ήταν η αρμονική συνύπαρξη αναβάτη και μηχανής με έμφαση στο ακαταμάχητο στυλ. Ο τετρακύλινδρος κινητήρας 649κ.εκ. της CB650F είναι νέας φιλοσοφίας και έχει σχεδιαστεί για να προσφέρει υψηλή ροπή και απόκριση από τις χαμηλές έως τις μεσαίες στροφές, κυρίως κάτω από τις 4.000rpm.  Η ζωηρή επιτάχυνση πάνω από τις 6.000 σ.α.λ., όσο και η περιορισμένη κατανάλωση δύο επιπλέον σημαντικές προτεραιότητες της. Ο κινητήρας είναι τοποθετημένος ελαφρώς προς τα εμπρός στο πλαίσιο για βέλτιστη κατανομή βάρους και έχει σχεδιαστεί ώστε να δείχνει ωραίος χωρίς εξωτερικές σωληνώσεις να κρύβουν τις γραμμές του. Η μέγιστη ισχύς των 95 ίππων αποδίδεται στις 11.000σ.α.λ. ενώ η μέγιστη ροπή των 63Nm στις 8.000σ.α.λ.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Το ατσάλινο πλαίσιο δύο δοκών της CB650F προσφέρει βελτιστοποιημένη ακαμψία σε συνδυασμό με τις χυτές πλάκες και το αλουμινένιο ψαλίδι. Το πίσω αμορτισέρ εδράζεται απευθείας στο ψαλίδι και συνδυάζεται με ένα εμπρός τηλεσκοπικό πιρούνι 41 χλστ. Οι τροχοί υιοθετούν νέα σχεδίαση έξι ακτίνων. Δύο δίσκοι 320 χλστ. μπροστά και ένας δίσκος πίσω 240 χλστ.προσφέρουν την απαιτούμενη ισχύ πέδησης, ενώ συνδυάζονται προαιρετικά με το 2-κάναλο ABS.