Dunlop SportSmart Mk3: «Σπάει τους κανόνες»

H Dunlop αποκαλύπτει το ελαστικό SportSmart Mk3 στα ευρωπαϊκά μέσα ενημέρωσης.

Το SportSmart Mk3 δημιουργεί μια νέα θέση στην σειρά Hypersport της Dunlop, με το νέο ελαστικό που επικεντρώνεται στη δυναμική απόδοση στο δρόμο, να συμπληρώνει το SportsSmart TT που κυκλοφόρησε πρόσφατα, το οποίο έχει σχεδιαστεί για μια συνδιαστική χρήση στο δρόμο και στην πίστα. Είναι το πέμπτο νέο hypersport ελαστικό από τη Dunlop σε μόλις δύο χρόνια, υπογραμμίζοντας τη δέσμευση της Dunlop να παρέχει ελαστικά για κάθε τύπο αναβάτη sport μηχανών.

Το ελαστικό διαθέτει νέες, καινοτόμες τεχνολογίες, με την Dunlop να ισχυρίζεται ότι «σπάει τους κανόνες» στα hypersport ελαστικά λόγω της ικανότητάς του να αποδίδει σε υψηλό επίπεδο τόσο σε υγρές όσο και σε ξηρές συνθήκες.

Νέα και πλήρης σύνθεση – μην αφήνεις τον καιρό να σου χαλάσει τη βόλτα

Το SportSmart Mk3 περιλαμβάνει μια ολοκαίνουρια σύνθεση Multi-Tread (MT), με τρεία σύνθετα μείγματα στο οπίσθιο ελαστικό, να έχουν σχεδιαστεί για να δίνουν στους οδηγούς μηχανών περισσότερη αυτοπεποίθηση στις πιο απαιτητικές συνθήκες. Αυτό, συμβάλλει στην αύξηση της πρόσφυσης σε υγρό οδόστρωμα κατά 20% *, με παρόμοια οφέλη και για την απόδοση σε ξηρό οδόστρωμα. Με αυτόν τον τρόπο, αποδεικνύεται ο ισχυρισμός της Dunlop, ότι το ελαστικό «σπάει τους κανόνες» χωρίς να θέτει σε κίνδυνο την απόδοση στο βρεγμένο οδόστρωμα, ενώ βελτιώνει την πρόσφυση στο οδόστρωμα  ξηρών καιρικών συνθήκών.

Η τεχνολογία ΜΤ περιλαμβάνει μια σκληρή σύνθεση της γόμας στο κέντρο του ελαστικού, η οποία παρέχει ισχυρή πρόσφυση και περνάει κάτω από τη στρώμα μαλακής σύνθεσης των ώμων του πέλματος, ώστε η κατασκευή να γίνει συνολικά πιο ανθεκτική.

Η σύνθεση ΜΤ στους ώμους του πέλματος διαθέτει την ολοκαίνουρια ρητίνη της Dunlop σχεδιασμένη για την πρόσφυση υγρού οδοστρώματος η οποία συνδυάζεται με τις νέες τεχνολογίες “Hi Silica” και “Fine Carbon”. Αυτό το εξωτικό μείγμα έχει σχεδιαστεί, για να παρέχει γρήγορη προθέρμανση στο ελαστικό και να επιτρέπει στους αναβάτες να έχουν μέγιστη ακρίβεια στις στροφές, ακόμα και στις ψυχρότερες καιρικές συνθήκες.

Η αυξημένη περιεκτικότητα πυριτίου στην επιφάνεια του πέλματος βοηθάει το ελαστικό να έχει μεγαλύτερα επίπεδα πρόσφυσης και ισχυρότερο κράτημα σε ψυχρότερες συνθήκες. Επίσης, έχει το πρόσθετο πλεονέκτημα της μείωσης της αντίστασης κύλισης και έτσι παρατείνεται η διάρκεια ζωής του ελαστικού. Η χρήση μικρών σωματιδίων άνθρακα, που συνδέονται με τα πολυμερή στοιχεία των ενώσεων της γόμας του ελαστικού, επιταχύνει τον χρόνο προθέρμανσης. Τα μικρά αυτά μόρια συνδέονται επίσης με την επιφάνεια του οδοστρώματος με μεγαλύτερη ακρίβεια, γεγονός που αυξάνει την περιοχή επαφής στις μεγάλες και απότομες στροφές.

Το μπροστινό ελαστικό, διαθέτει την ίδια ρητίνη πρόσφυσης σε υγρό οδόστρωμα με τις τεχνολογίες “Hi Silica” και “Fine Carbon”. Αυτό προσδίδει εμπιστοσύνη και σταθερότητα κάτω από συνθήκες έντονου φρενάρισματος, καθώς επιτρέπει στον αναβάτη να κρίνει καλύτερα τα επίπεδα πρόσφυσης σε δύσκολες στροφές.

Καινούριο και έντονο σχέδιο πέλματος

Οι έντονες αυλακώσεις του πέλματος συμπληρώνουν την τεχνολογία συνθετικών υλικών του ελαστικού, ενισχύοντας έτσι την πρόσφυση υγρού οδοστρώματος, χωρίς να γίνονται συμβιβασμοί στη χιλιομετρική αντοχή του. Ενισχύοντας την αποβολή του νερού και ταυτόχρονα μειώνοντας τους κραδασμούς που οι αναβάτες θα αισθάνονταν σε ένα ελαστικό με συμβατικό σχέδιο πέλματος, το SportSmart Mk3 παρέχει υποδειγματικό χειρισμό σε όλες τις οδηγικές συνθήκες, γρήγορη προθέρμανση και ισομερή φθορά για ακόμη μεγαλύτερη διάρκεια.

Τεχνολογία κατασκευής

Το SportSmart Mk3 συνδυάζει αναγνωρισμένες τεχνολογίες από άλλα μέλη της σειράς Hypersport της Dunlop. Η μέθοδος σχεδιασμού Dynamic Front Formula (DFF) βασίζεται στην καινοτομία που χρησιμοποιεί το ελαστικό SportSmart TT, το οποίο είναι σχεδιασμένο για φορτηγά, μειώνοντας έτσι την προσπάθεια χειρισμού και βελτιώνοντας την πρόσφυση στις στροφές. Το Σύστημα Ελέγχου Τάσεων Σκελετού (CTCS) της Dunlop, ελέγχει την κατανομή των τάσεων στο σκελετό. Αυτό αυξάνει την πρόσφυση στην ευθεία και προσφέρει βελτιωμένη ανατροφοδότηση και σταθερότητα την οποία χρειάζεται μια απαιτητική hypersport μηχανή κατά τη διάρκεια μιας δύσκολης διαδρομής.

Η κατασκευή JointLess Belt (JLB) έχει χρησιμοποιηθεί κατά κόρον στην πλούσια γκάμα ελάστικών hypersport και sport touring της Dunlop, προσφέροντας αυξημένη ενίσχυση στο σκελετό και μειώνοντας τη φθορά του ελαστικού σε υψηλές ταχύτητες.

Αυτές οι τεχνολογίες, συνδυάζονται με ένα νέο σχέδιο κατασκευής. Συγκριτικά με το υπάρχον hypersport ελαστικό δρόμου της Dunlop, το SportSmart2 Max, το σημείο διατομής του ελαστικού διαθέτει πέλμα το οποίο αυξάνει το σημείο επαφής του ελαστικού κατά τη διάρκεια της στροφής, ενώ παρέχει μια σταθερότερη επιφάνεια επαφής καθώς το ελαστικό φθείρεται. Αυτό σημαίνει ότι υπάρχει μικρή μείωση στην απόδοση μεταξύ ενός ολοκαίνουριου ελαστικού και ενός ελαστικού με μεγαλύτερη χιλιομετρική αντοχή.

Ο Luca Davide Andreoni, Marketing Manager της Dunlop Motorcycle στην Ευρώπη δήλωσε: « Είμαι υπερήφανος για το τι έχει επιτύχει η ομάδα ανάπτυξης της Dunlop με το SportSmart Mk3. Τους ζητήσαμε να σπάσουν τους κανόνες δημιουργώντας ένα hypersport ελαστικό που αποδίδει σε πολύ υψηλό επίπεδο, και σε υγρό και σε ξηρό περιβάλλον. Το κατάφεραν, και ως εκ τούτου, μπορούμε τώρα να προσφέρουμε ένα ελαστικό για κάθε τύπο αναβάτη hypersport μηχανών, από τους καθημερινούς οδηγούς στο δρόμο μέχρι τους νικητές του αγώνα Isle of Man TT».

Το SportSmart Mk3 περιλαμβάνεται στην σειρά hypersport της Dunlop μαζί με τα ελαστικά SportSmart TT (χρήση 50/50 δρόμος/πίστα), D212 GP Racer (κυρίως για Track Day events) και το GP Pro D213 (το απόλυτο αγωνιστικό ελαστικό για πρωταθλήματα, που απαιτούν ελαστικά τα οποία μπορούν να χρησιμοποιηθούν στο δρόμο). Το τωρινό μοντέλο SportSmart2 Max θα επαναπροσδιοριστεί ως hypersport ελαστικό μεσαίου επιπέδου.