Η ιαπωνική εταιρεία έλαβε το μήνυμα των καιρών ανακοινώνοντας σήμερα τους γενικούς της στόχους για τα προσεχή χρόνια στην κατηγορία των ηλεκτρικών αυτοκινήτων.
Σύμφωνα με σχετική ανακοίνωσή της, η Toyota έρχεται να υπερθεματίσει στη δεδηλωμένη εδώ και καιρό αφοσίωση της στην ηλεκτροκίνηση, χωρίς να «εγκαταλείπει» όμως το υδρογόνο, στο οποίο οι ιθύνοντες της Νο2 εταιρείας του πλανήτη θα συνεχίσουν να «ποντάρουν» για πολλά ακόμα χρόνια. Πιο συγκεκριμένα, στόχος της Toyota, αλλά και της ομόσταβλης Lexus, ασφαλώς, είναι ο «εκλαϊκισμός» της συγκεκριμένης μορφής ενέργειας σε όλα της τα αυτοκίνητα τη δεκαετία 2020-2030. Σε απόλυτα αριθμητικά μεγέθη, σε περισσότερα από 10 χρόνια από σήμερα, τα ως άνω εμπορικά σήματα σκοπεύουν να πωλούν σε ετήσια βάση περί τα 5,5 οχήματα, τα οποία θα κινούνται με τον έναν ή τον άλλο τρόπο με την αρωγή ρεύματος. Από αυτά, σχεδόν το 1 εκ. θα είναι αμιγώς ηλεκτροκίνητα –με μπαταρίες ή κυψέλες καυσίμου –ενώ τα υπόλοιπα υβριδικά και plug-in υβριδικά. Στα μέσα δε της επερχόμενης δεκαετίας, όλα τα μοντέλα της γκάμας των δύο εταιρειών θα διαθέτουν εκδόσεις που θα είναι ηλεκτροκίνητες. Είτε υβριδικές, είτε αμιγώς ηλεκτρικές.
Σύμφωνα με τις δεσμεύσεις της Toyota Motor Corp., από τις αρχές της δεκαετίας του ’20, σχεδόν 10 ηλεκτροκίνητα μοντέλα θα δουν το φως της δημοσιότητας. Όπως ανακοινώθηκε, τα αυτοκίνητα αυτά θα είναι διαθέσιμα αρχικά στην αγορά της Κίνας, ούτως ώστε το εργοστάσιο να «πιάσει» τις υποχρεωτικές ποσοστώσεις που θα επιβληθούν από την πολιτεία στην εγχώρια αγορά αυτοκινήτου τα προσεχή χρόνια, και εν συνεχεία στην Ιαπωνία, στην Ινδία, στις ΗΠΑ και στις επιμέρους αγορές της γηραιάς ηπείρου.
Η Toyota επαναεπιβεβαιώνει στη σχετική ανακοίνωσή της πως από το 2020 και μετά θα φέρει στην αγορά για πρώτη φορά τις μπαταρίες στερεού ηλεκτρολύτη (solid state batteries), οι οποίες, σύμφωνα με τους 4Τροχούς, θα εξασφαλίζουν μεταξύ άλλων καλύτερη απόδοση σε σχέση με τις σημερινές. Και κατ’ επέκταση, μεγαλύτερη αυτονομία.