Η Aston Martin ανακοίνωσε χαμηλότερα κέρδη στο πρώτο τρίμηνο καθώς η αυτοκινητοβιομηχανία αύξησε τις δαπάνες για νέα μοντέλα ενώ αντίθετα οι πωλήσεις στο Ηνωμένο Βασίλειο αλλά και στην υπόλοιπη Ευρώπη μειώθηκαν.
Τα κέρδη πριν από τόκους, φόρους και αποσβέσεις υποχώρησαν 35% στα 28,3 εκατομμύρια λίρες, τη στιγμή που οι αναλυτές ανέμεναν κέρδη της τάξης των 31 εκατ. λιρών.
Τα έσοδα αυξήθηκαν 6% και ανήλθαν σε 196 εκατομμύρια λίρες (252,98 εκατομμύρια δολάρια).
Η εταιρεία σημείωσε επίσης λειτουργική ζημία ύψους 2,2 εκατομμυρίων λιρών, ενώ το αντίστοιχο διάστημα του 2018 είχε καταγράψει κέρδος 22 εκατ. λίρες.
Σημαντικό ρόλο στα αποτελέσματα τριμήνου είχε το κόστος παραγωγής το οποίο αυξήθηκε πάρα πολύ καθώς η αυτοκινητοβιομηχανία άντλησε μετρητά για την ανάπτυξη μιας νέας γκάμας μοντέλων.
Επίσης το νέο εργοστάσιο στην Ουαλία θεωρείται κλειδί για τη μελλοντική ανάπτυξη καθώς θα κατασκευάσει τόσο τη DBX, το πρώτο SUV της εταιρείας, όσο και μια σειρά ηλεκτρικών μοντέλων.
Η εταιρεία πώλησε περισσότερα από 1.000 αυτοκίνητα τους πρώτους τρεις μήνες και εκτιμά πως το 2019 θα διαθέσει 7.100 μονάδες τη στιγμή που οι στόχοι της αυτοκινητοβιομηχανίας για το 2023 ανέρχονται σε 14.000 μονάδες.
Οι πωλήσεις οχημάτων μειώθηκαν κατά 9% στο Ηνωμένο Βασίλειο κυρίως λόγω του Brexit ενώ στην υπόλοιπη Ευρώπη οι πωλήσεις μειώθηκαν κατά 4%.
Αντίθετα οι πωλήσεις στην Κίνα αυξήθηκαν κατά 29% και στην Αμερική κατά 20%.