Με το δεξί φαίνεται πως ξεκίνησε η ελληνική αγορά αυτοκινήτου την πορεία της με τη νέα κυβέρνηση καθώς ο Ιούλιος αποδείχθηκε ένας εξαιρετικά καλός μήνας για τις πωλήσεις καινούριων αυτοκινήτων.
Μάλιστα το ποσοστό ανόδου ανήλθε σε πάνω από 29,7% καθώς διατέθηκαν 11.883 καινούρια αυτοκίνητα έναντι 9.124 οχημάτων τον αντίστοιχο μήνα του 2018.
Ωστόσο το άκρως εντυπωσιακό εύρημα στις πωλήσεις καινούριων αυτοκινήτων του Ιουλίου αποτέλεσε το γεγονός πως την συντριπτική πλειοψηφία των πωλήσεων την είχαν οι καταναλωτές λιανικής με ποσοστό άνω του 55% ενώ το υπόλοιπο 45% κατείχαν οι εταιρικές πωλήσεις.
Όπως και τον προηγούμενο μήνα η Toyota κατάφερε να βρεθεί στην πρώτη θέση του πίνακα των πωλήσεων με 1.479 ταξινομήσεις καταγράφοντας αύξηση πάνω από 70%.
Στην δεύτερη θέση αναρριχήθηκε η Hyundai η οποία σημείωσε άνοδο 84,1% καθώς διάθεσε 1.149 οχήματα σε σχέση με τον αντίστοιχο μήνα του 2018.
Στην τρίτη θέση βρέθηκε η VW η οποία κατάφερε να πουλήσει 944 αυτοκίνητα ωστόσο σε σχέση με τον αντίστοιχο μήνα πέρυσι σημείωσε πτώση 11,3%.
Στην τέταρτη θέση βρέθηκε η Peugeot με 917 μονάδες σημειώνοντας αύξηση 34,3% ενώ την πρώτη πεντάδα συμπληρώνει η Suzuki με 820 μονάδες και ποσοστό ανόδου 63,3%.
Στη συνέχεια ακολουθούν η Opel με 639 μονάδες και άνοδο 13,7%, η Nissan με 622 οχήματα (-12.7%), η Citroen με 572 αυτοκίνητα (-29,4%), η Audi με 547 μονάδες (94,7%), η Fiat με 520 οχήματα (-26,2%), η Kia με 479 μονάδες (4%).
Σε επίπεδο έτους οι πωλήσεις καινούριων αυτοκινήτων καταγράφουν άνοδο
Συνολικά στο επτάμηνο του 2019 οι πωλήσεις καινούριων αυτοκινήτων σημειώνουν αύξηση 8,5% καθώς διατέθηκαν 77.523 οχήματα έναντι 71.436 ΙΧ το αντίστοιχο διάστημα του 2018.
Στο επτάμηνο η Toyota διεύρυνε την διαφορά με τον δεύτερο που είναι η Peugeot καθώς έχει διαθέσει 8.100 αυτοκίνητα έναντι 7.203 οχημάτων της γαλλικής φίρμας.
Στην τρίτη θέση βρίσκεται η VW με 6.219 οχήματα.