Η γνωστή εταιρεία βρίσκεται αντιμέτωπη με μια μεγάλη πρόκληση που δεν αφορά μόνο την ίδια, αλλά το σύνολο της παγκόσμιας αυτοκινητικής σκηνής.
Βλέποντας και αυτή με τη σειρά της τη στροφή των κατασκευαστών προς την ηλεκτροκίνηση, η μεγαλύτερη σήμερα εταιρεία κατασκευής μπουζί και ημιαγώγιμων μέσων ανακοίνωσε πως τα προσεχή χρόνια θα εστιάσει τις δραστηριότητες της στον τομέα των μπαταριών. Και δη, εκείνων που χρησιμοποιούν στερεό ηλεκτρολύτη (solid state), που θέλοντας και μη πλέον θα αποτελέσουν το κύριο μέσο αποθήκευσης της ενέργειας στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα του μέλλοντος.
«Συνειδητοποιήσαμε τη στροφή αυτή κάπου το 2010, όταν η Nissan παρουσίασε το πρώτο Leaf και η Tesla το πρώτο Roadster», δήλωσε χαρακτηριστικά ο υπεύθυνος του τμήματος R&D της εταιρείας, Takio Kojima.
H δήλωση προθέσεων της NGK Spark Plugs έρχεται λίγες μέρες μετά την ανακοίνωση της επίσης ιαπωνικής Denso Corp ότι θα συνεργαστεί στον τομέα των μπαταριών με τις Toyota και Mazda στην κατασκευή μπαταριών (περισσότερα για αυτό μπορείτε να διαβάσετε εδώ) αλλά και εκείνη της Aisin, η οποία δήλωσε πως θα εξελίξει συστήματα μετάδοσης για ηλεκτροκίνητα μοντέλα.
Σε αντίθεση όμως με τους υπόλοιπους μεγάλους κατασκευαστές που αυτή τη στιγμή εξελίσσουν τις δικές τους solid state μπαταρίες, η NGK Spark Plugs επισημαίνει πως οι δικές της θα διαθέτουν ένα «μυστικό» υλικό, το οποίο φυσικά δεν ανακοινώνεται- που θα αυξάνει τις ικανότητες αποθήκευσης ενέργειας στα «κελιά» της μπαταρίας.
Ο πόλεμος της μπαταρίας, σύμφωνα με τους 4Τροχούς, μόλις ξεκίνησε.