Πτώση 1,8% σημείωσαν οι πωλήσεις καινούριων αυτοκινήτων στην Γαλλία τον Ιούλιο αλλά ορισμένες μάρκες κατέγραψαν ισχυρά κέρδη όπως η Mini, η Suzuki, η Skoda και η Hyundai σύμφωνα με την Ένωση Κατασκευαστών και Αντιπροσώπων (CCFA).
Σύμφωνα με την CCFA, σημειώθηκαν 172.228 καταχωρήσεις τον Ιούλιο, αν και υπήρχε μια ακόμη ημέρα πώλησης τον μήνα σε σύγκριση με το 2018 με αποτέλεσμα η αγορά να σημειώσει πτώση 1,8%.
Μεταξύ των γαλλικών αυτοκινητοβιομηχανιών, οι πωλήσεις του Ομίλου PSA αυξήθηκαν κατά 4,1%, με οδηγό της ανόδου την Citroen η οποία κατέγραψε ποσοστό αύξησης 13% ενώ οι πωλήσεις των Peugeot, Opel και DS παρέμειναν αμετάβλητες.
Οι πωλήσεις του ομίλου της Renault μειώθηκαν κατά 9,8%, με την Dacia να σημειώνει άνοδο 1,5% αλλά την Renault να καταγράφει πτώση 15%…
Οι πωλήσεις της Daimler αυξήθηκαν κατά 19%, με τις πωλήσεις της Smart να αυξάνονται κατά 68% και της Mercedes κατά 14%.
Με άνοδο 14% έκλεισε τον Ιούλιο το BMW Group εκ των οποίων η Mini σημείωσε άνοδο 37% και η BMW 3,9%.
Οι πωλήσεις του ομίλου VW αυξήθηκαν κατά 2,5%, με την Skoda να καταγράφει άνοδο 24%, την Seat 9,1% αλλά η VW σημείωσε ελαφρά πτώση.
Η Hyundai σημείωσε αύξηση 18% και η Kia 10%.
Οι πωλήσεις της Suzuki αυξήθηκαν κατά 22% της Toyota κατά 11% ενώ η Nissan πτώση.
Όσον αφορά στα καύσιμα που επέλεξαν οι Γάλλοι καταναλωτές το diesel παρέμεινε αμετάβλητο σε ποσοστό 34% ενώ οι πωλήσεις των plug-in υβριδικών σημείωσαν άνοδο 50% καταλαμβάνοντας το 1,8% της αγοράς.