H Ferrari ανακοίνωσε ότι θα επεκτείνει τις πωλήσεις των GT μοντέλων της αλλά σε καμία περίπτωση δεν θα προσπαθήσει να κυνηγήσει τον ετήσιο όγκο πωλήσεων της αντίπαλης Porsche σύμφωνα με όσα δήλωσε ο πρόεδρος της Ferrari John Elkann.
Ο κ. Elkann προχώρησε στην αποκάλυψη των σχεδίων της Ferrari μιλώντας σε κάποια ακτή του Ειρηνικού που βρίσκονταν ένα κοινό το οποίο πραγματικά εντυπωσιάζεται με τα κλασικά αυτοκίνητα.
Ο πρόεδρος της Ferrari επισκέφθηκε το Pebble Beach κατά τη διάρκεια του ετήσιου Concours d’Elegance, όπου πλούσιοι συλλέκτες φέρνουν μερικά από τα σπάνια vintage αυτοκίνητα στον κόσμο για να θαυμάσουν – και κάποια από αυτά να πουληθούν – ενώ παράλληλα κάποιοι κορυφαίοι κατασκευαστές παρουσιάζουν τα νέα κορυφαία μοντέλα τους.
Η Ferrari είναι διάσημη για τα μοναδικά μοντέλα υψηλής απόδοσης που κατασκευάζει.
Πάντως τα τετραθέσια GT μοντέλα της Ferrari έχουν καταφέρει να εντυπωσιάσουν το κοινό της από τη δεκαετία του 1960 όπου η ύπαρξη τεσσάρων καθισμάτων πρόσδιδαν άνεση για μεγάλες μετακινήσεις.
Ο Elkann υπογράμμισε ότι η Ferrari θα παρουσιάσει ένα νέο αυτοκίνητο τύπου GT το Νοέμβριο.
Η Ferrari δήλωσε προηγουμένως ότι περίπου το 40% των συνολικών πωλήσεών της θα μπορούσε να προέλθει από τα αυτοκίνητα GT μέχρι το 2022, από 32% τώρα.
Η Ferrari έχει σχεδιάσει να αυξήσει τα έσοδά της στα 5 δισ. ευρώ μέχρι το 2022 από 3,4 δισ. ευρώ το 2017.
Η εταιρεία έχει δηλώσει ότι σχεδιάζει να προσθέσει ένα SUV μοντέλο που ονομάζεται Purosangue για να ανταγωνιστεί με ένα αυξανόμενο σταθερό από τις κορυφαίες μάρκες σπορ αυτοκινήτων, όπως η Lamborghini Urus.
Η Porsche, που ανήκει στον όμιλο VW, έχει αυξήσει τις πωλήσεις της σε πάνω από 250.000 σπορ αυτοκίνητα και SUV ετησίως.
Ο Elkann ξεκαθάρισε ότι η Ferrari δεν στοχεύει το επίπεδο πωλήσεων της Porsche.
Επίσης επανέλαβε επίσης ότι η Fiat Chrysler Automobiles, της οποίας είναι πρόεδρος, παραμένει ανοιχτή σε ευκαιρίες να συνδυαστεί με άλλες αυτοκινητοβιομηχανίες, αλλά είναι έτοιμη να παραμείνει ανεξάρτητη.
Να υπενθυμίσουμε πως η FCA πρότεινε μια συγχώνευση με τη Renault, αλλά η συμφωνία κατέρρευσε, αφού η γαλλική κυβέρνηση, ο μεγαλύτερος μέτοχος της Renault, παρενέβη και ο Elkann αποσύρθηκε από την προτεινόμενη συγχώνευση.
Ο διευθύνων σύμβουλος της FCA, Μάικ Μάνλεϊ, έστειλε το ίδιο μήνυμα στη Renault και σε άλλους υποψήφιους εταίρους νωρίτερα αυτό το μήνα…