Από την 1η Σεπτεμβρίου τίθεται σε ισχύ η επόμενη γενιά της οδηγίας Euro6 ωστόσο η κυβέρνηση έχει έτοιμη την εγκύκλιο παράτασης εκτελωνισμού των οχημάτων που πληρούν την προηγούμενη οδηγία.
Πέραν του WLTP που όπως αποκάλυψε το Newsauto.gr θα ισχύσει από τα τέλη Φεβρουαρίου του 2020 το κυβερνητικό επιτελείο έχει ακόμη μία εγκύκλιο έτοιμη που αφορά στην παράταση της ισχύουσας οδηγίας ρύπων που αλλάζει επίσης την 1η Σεπτεμβρίου καθώς περνάμε στο Euro 6d-temp-evap-isc.
Ο λόγος για την παράταση της υπάρχουσας οδηγίας Euro 6 δεν είναι άλλος από την «χείρα βοηθείας» που θέλει να προσφέρει το κυβερνητικό επιτελείο στις επιχειρήσεις του κλάδου καθώς σε περίπτωση που δεν έδινε παράταση τα καινούρια αυτοκίνητα που βρίσκονταν στην χώρα μας και δεν είχαν πουληθεί θα έπρεπε να εκτελωνιστούν πριν την 1η Σεπτεμβρίου καθώς σε διαφορετική περίπτωση θα έπρεπε να εξαχθούν.
Επίσης τα εισαγόμενα μεταχειρισμένα που βρίσκονται επί ελληνικού εδάφους και δεν έχουν εκτελωνιστεί επίσης θα έπρεπε το Τέλος Ταξινόμησης να υπολογιστεί με πολύ υψηλότερο συντελεστή λόγω της αλλαγής της Οδηγίας ρύπων.
Αν λοιπόν το οικονομικό επιτελείο δεν έδινε παράταση στον εκτελωνισμό που πληρούν την απερχόμενη οδηγία Euro6 τότε τα καινούρια θα απαγορεύονταν να εκτελωνιστούν και τα εισαγόμενα μεταχειρισμένα θα ήταν ασύμφορος ο εκτελωνισμός τους.
Σύμφωνα με πληροφορίες του Newsauto.gr η παράταση που θα δοθεί στα καινούρια θα είναι μέχρι τέλος του 2019 ενώ για τα εισαγόμενα μεταχειρισμένα θα είναι μέχρι τα τέλη Φεβρουαρίου του 2020.
Ωστόσο υπάρχουν σκέψεις να επεκταθεί μέχρι και τον Φεβρουάριο του 2020 ο εκτελωνισμός των καινούριων αυτοκινήτων που πληρούν την απερχόμενη οδηγία ρύπων του Euro6.