Τελικά οι καιροί έχουν αλλάξει και πλέον ακόμη και κορυφαίες αυτοκινητοβιομηχανίες βάζουν στην… πρίζα το μέλλον τους!
Ο λόγος για τη νέα Porsche Taycan η οποία είναι ηλεκτρική, τετράθυρη και υπόσχεται να ανεβάσει την αδρελανίνη των οδηγών της στα ύψη έστω και χωρίς να παράγει τον χαρακτηριστικό θόρυβο των υπερτροφοδοτούμενων βενζινοκινητήρων της.
Σχεδιαστικά το σπορ μοντέλο της Porsche, βασίζεται σε μια νέα ηλεκτρική πλατφόρμα όπου το κέντρο βάρους είναι χαμηλό ενώ η αεροδυναμική του απόδοση, με τον συντελεστή οπισθέλκουσας έχει την εντυπωσιακή τιμή 0,22.
Η Taycan θα είναι αρχικά διαθέσιμη στις εκδόσεις Turbo και Turbo S, ενώ πριν από το τέλος του 2019 θα παρουσιαστούν επιπλέον εκδόσεις χαμηλότερης ισχύος και η πιο περιπετειώδης έκδοση Taycan Cross Turismo.
H ηλεκτρικό μοντέλο αποτελεί το πρώτο όχημα μαζικής παραγωγής που έχει τάση συστήματος 800 volts αντί για τα συνηθισμένα 400 volt, που υπάρχουν στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα με αποτέλεσμα σε μόλις 5 λεπτά φόρτισης σε δίκτυο ταχεία επέμβασης ο οδηγός της να μπορεί να κινηθεί για 100 χιλιόμετρα.
Ο χρόνος φόρτισης για το 5 έως 80% SoC (κατάσταση φόρτισης μπαταρίας) είναι 22,5 λεπτά υπό ιδανικές συνθήκες, για την μέγιστη ισχύς φόρτισης 270 kW. Η συνολική χωρητικότητα του Performance Battery Plus είναι 93,4 kWh.
Η βασική έκδοση Taycan Turbo αποδίδει 680 ίππους ενώ η Taycan Turbo S αποδίδει 761 ίππους και 1050 Nm ροπής!
Και στις δύο περιπτώσεις η κίνηση μεταδίδεται και στους τέσσερις τροχούς και η τελική τους ταχύτητα περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 260 χλμ./ώρα.
Όσον αφορά στην επιτάχυνση από στάση η Taycan Turbo αγγίζει τα πρώτα 100 χιλιόμετρα σε 3,2 δευτερόλεπτα ενώ η Taycan Turbo S σε 2,8 δευτερόλεπτα.
Η καμπίνα επιβατών είναι πραγματικά ένα τεχνολογικό κομψοτέχνημα με κορυφαία ποιότητα με σημείο αναφοράς τις οθόνες που όπως διακρίνουμε είναι τέσσερις!
Εμπρός από το οπτικό πεδίο του οδηγού υπάρχει ο ψηφιακός πίνακας οργάνων των 16,8 ιντσών και ο οδηγός της νέας Taycan έχει τη δυνατότητα να επιλέξει ανάμεσα σε τέσσερις διαφορετικές απεικονίσεις του τελευταίου.
Στην Classic προβάλλονται οι παραδοσιακές στα μοντέλα της Porsche στρογγυλές ενδείξεις, με το πάλαι ποτέ κεντρικά τοποθετημένο στροφόμετρο να έχει δώσει τη θέση του σε έναν «μετρητή ηλεκτρικής ισχύος».
Στη λειτουργία Map, ο τελευταίος αντικαθίσταται από την απεικόνιση του χάρτη, ενώ στο Full Map Mode οι ενδείξεις του συστήματος δορυφορικής πλοήγησης καταλαμβάνουν το σύνολο του διαθέσιμου πλάτους της οθόνης.
Τέλος, στο Pure Mode ο οδηγός μπορεί να δει τις απαραίτητες για τις περιστάσεις ενδείξεις, όπως είναι για παράδειγμα ταχύμετρο.
Οι Porsche Taycan Turbo S και Porsche Taycan Turbo μπορούν τώρα να παραγγελθούν και κοστίζουν στη Γερμανία, 185.456 και 152.136 ευρώ αντίστοιχα.
Όσον αφορά στην αυτονομία η νέα Porsche Taycan Turbo έχει αυτονομία 450 χιλιόμετρα και 412 χιλιόμετρα η έκδοση Turbo Sεφοδιάζεται σε όλες τις περιπτώσεις με μια μπαταρία ιόντων λιθίου με αποθηκευτική ικανότητα 93,4 kWh, η οποία εξασφαλίζει σύμφωνα με το πρωτόκολλο WLTP αυτονομία έως και 450 χλμ. με μια φόρτιση στην Turbo S και έως 412 χλμ. στην Turbo…