Στην επερχόμενη τον προσεχή Μάρτιο Διεθνή Έκθεση Αυτοκινήτου της Γενεύης η Mercedes θα παρουσιάσει την ανανεωμένη C-Class, η οποία θα «κουβαλά» σημαντικές αναβαθμίσεις. Με σημαντικότερες εκείνες που αφορούν στα μηχανικά και όχι μόνο σύνολα που θα την κινούν.
O «πόλεμος» στο πολυτελές παρακλάδι της μεσαίας κατηγορίας ανάμεσα στους Γερμανούς κυρίως κατασκευαστές καλά κρατεί, με τους ιθύνοντες του… αστεριού να προχωρούν για την περίσταση σε σημαντικές αναβαθμίσεις στη μεσαία τους μπερλίνα υπό την πίεση της επερχόμενης μέσα στο 2018 νέας «3άρας» της BMW και του πρόσφατα ανανεωμένου Α4 της Audi. Όπως αποκαλύπτει σημερινό δημοσίευμα του βρετανικού ειδικού Τύπου, η 4θυρη έκδοση της φρεσκαρισμένης Mercedes C-Class θα κάνει το ντεμπούτο της τον προσεχή Μάρτιο στην κοσμοπολίτικη Γενεύη, με τις στέισον βάγκον και «ανοιχτές» εκδοχές της να κάνουν το ντεμπούτο τους τον Απρίλιο στη Διεθνή επίσης Έκθεση Αυτοκινήτου της Ν. Υόρκης.
Σύμφωνα με τους 4Τροχούς, πόλος έλξης για την ανανεωμένη και σε επίπεδο σχεδίασης C-Class θα είναι η νέα γενιά των 2λιτρων κινητήρων ντίζελ και βενζίνης, οι οποίοι θα συνοδεύονται από χαμηλότερες εκπομπές ρύπων και μεγαλύτερη απόδοση. Πιο συγκεκριμένα, ο νέος 2λιτρος OM654 ντίζελ κινητήρας θα αποδίδει πλέον στις εκδόσεις C200d, C220d και C300d ισχύ 150, 194 και 245 ίππων. Από τη μεριά του, ο νέος Μ264 βενζινοκινητήρας θα αποδίδει στην έκδοση C200 EQ Boost 190 ίππους διαθέτοντας στο τεχνολογικό χαρτοφυλάκιό του ένα ηλεκτρικό κύκλωμα 48V που για συγκεκριμένα χρονικά διαστήματα θα προσφέρει 17 επιπλέον ίππους. Το ίδιο 2λιτρο σύνολο, με αυξημένη πίεση υπερπλήρωσης του τούρμπο και χωρίς την αρωγή του 48βολτου κυκλώματος θα αποδίδει στην C300 ισχύ 258 ίππων.
Η γκάμα της ανανεωμένης C-Class θα περιλαμβάνει, σύμφωνα με τις ίδιες πάντα πηγές, δύο υβριδικές εκδόσεις, τις C400 και C400d EQ Boost, οι οποίες θα διαθέτουν έναν ηλεκτροκινητήρα με απόδοση 122 ίππων που θα εξασφαλίζει «ηλεκτρική αυτονομία» της τάξης των 50 χλμ. Από εκεί και πέρα, παρά την παρουσία στη γκάμα της γερμανικής εταιρείας του νέου, 6κύλινδρου εν σειρά κινητήρα βενζίνης με χωρητικότητα 2,9 λίτρων, η έκδοση C43 θα εξακολουθεί να κινείται από τον γνωστό 3λιτρο V6 κινητήρα της τρέχουσας σειράς, ο οποίος θα αποδίδει ελαφρώς υψηλότερη ισχύ. Αναβαθμισμένη αναμένεται και η απόδοση του 4λιτρου V8 συνόλου της κορυφαίας έκδοσης C63. Ανάλογα με την έκδοση, διαθέσιμο θα είναι ένα μηχανικό κιβώτιο 6 σχέσεων ή εναλλακτικά ένα αυτόματο (με μετατροπέα ροπής) 9τάχυτο κιβώτιο, το οποίο έρχεται να αντικαταστήσει το γνωστό «7άρι» των Γερμανών στη γκάμα της ανανεωμένης C-Class.
Από εκεί και πέρα, η νέα μπερλίνα της Mercedes αναμένεται να φρεσκαριστεί σχεδιαστικά, χωρίς όμως να αλλοιώνεται ο γνώριμος χαρακτήρας της υπάρχουσας γενιάς, καθώς οι όποιες επεμβάσεις στα φώτα, τη μάσκα και τους προφυλακτήρες θα είναι περιορισμένες. Μεγαλύτερες, σε αντίθεση, αναμένονται οι αλλαγές στην καμπίνα, όπου η σχεδίαση αλλά και οι τεχνολογίες που θα υιοθετούνται σε σχέση με τα συστήματα επικοινωνίας, διασύνδεσης και υποβοήθησης του οδηγού, θα παραπέμπουν απευθείας στη μεγαλύτερη Ε-Class.