Η Peugeot δεν θα χρειαστεί να καταβάλει πρόστιμα για εκπομπές για τις μέσες εκπομπές CΟ2 των αυτοκινήτων που πρόκειται να πουλήσει το 2020 σύμφωνα με τον CEO της εταιρείας.
«Η παραγωγή Οκτωβρίου, η οποία θα αφορά στα αυτοκίνητα που θα ταξινομηθούν τον Ιανουάριο του 2020, είναι ήδη πλήρως συμβατή με το μέσο όρο των 93 γραμμάρια ανά χιλιόμετρο CO2 που πρέπει να επιτύχει η μάρκα Peugeot το επόμενο έτος», ξεκαθάρισε ο CEO της γαλλικής αυτοκινητοβιομηχανίας Jean-Philippe Imparato μιλώντας στην Automotive News Europe στο περιθώριο εκδήλωσης.
Επίσης ο κ. Imparato ανέφερε ότι η καταβολή των προστίμων δεν αποτελεί πρόβλημα για την Peugeot, η οποία από το επόμενο έτος θα ελέγχει κάθε εβδομάδα τις μέσες εκπομπές CO2 από τις καταχωρίσεις στην ΕΕ.
«Δεν χρειάζεται να εξαναγκάσουμε να καταχωρήσουμε τα μοντέλα υψηλής εκπομπής μέχρι το τέλος του έτους, επειδή ήδη ευθυγραμμίζουμε την παραγωγή με τις ανάγκες εκπομπών του επόμενου έτους», δήλωσε.
Οι αναλυτές έχουν προειδοποιήσει ότι στις αυτοκινητοβιομηχανίες θα μπορούσαν να επιβληθούν πρόστιμα πολλών δισ. ευρώ σε περίπτωση που κάποιες δεν μειώσουν τις μέσες εκπομπές CO2 στα επίπεδα που έχει ορίσει η ΕΕ.
Η αυξανόμενη δημοτικότητα των SUV, τα οποία είναι λιγότερο αποδοτικά από τα hatchback ή τα sedan, και οι περιορισμοί κίνησης σε παλαιότερους πετρελαιοκινητήρες σε ορισμένες ευρωπαϊκές πόλεις, είναι μεταξύ των παραγόντων που πλήττουν την ικανότητα των εταιρειών αυτοκινήτων να μειώσουν τις εκπομπές.
Περί… diesel
Τον Μάρτιο του 2018, ο CEO του PSA, Carlos Tavares, δήλωσε ότι η ο γαλλικός όμιλος θα χρειαστεί να αυξήσει τις πωλήσεις της κατά 7% στα ηλεκτροκίνητα μοντέλα και να μειωθούν αντίστοιχα οι πωλήσεις diesel σε ποσοστό 10% ώστε να επιτύχουν τον στόχο που έχει θέσει η ΕΕ για τις μέσες εκπομπές CO2.
Τον περασμένο μήνα στο πλαίσιο της Έκθεσης Αυτοκινήτου στην Φρανκφούρτη, ο κ. Tavares επισήμανε ότι η μείωση του diesel δεν είναι τόσο απότομη όσο εκτιμούσε πριν από 18 μήνες, οπότε βλέπει οι πωλήσεις τους να κυμανθούν μεταξύ 20% έως 25% του συνόλου των πωλήσεων του ομίλου PSA Group το 2020.
Ο CEO της Peugeot δήλωσε ότι το μερίδιο των οχημάτων diesel μειώνεται κατά περίπου 7 ποσοστιαίες μονάδες κάθε χρόνο τα τελευταία τέσσερα χρόνια και πλέον ανέρχεται σε 34% από 60% που ήταν το 2015.
Ωστόσο δεν αποκάλυψε τις εκτιμήσεις του για τις πωλήσεις πετρελαιοκίνητων αυτοκινήτων το 2020.
«Έχω παραγγείλει ένα συγκεκριμένο μίγμα πετρελαιοκινητήρων, αλλά δεν πρόκειται να το αποκαλύψω δημόσια» ξεκαθάρισε ο CEO της Peugeot.