H Mitsubishi Motors Corporation αποκάλυψε το μικρό, ηλεκτροκίνητο πρωτότυπο SUVMI-TECH CONCEPT και το SUPER HEIGHT K-WAGON CONCEPT Kei car στην Έκθεση Αυτοκινήτου του Τόκιο 2019.
Ο Takao Kato, διευθύνων σύμβουλος (CEO), MMC, και ο Ashwani Gupta, γενικός διευθυντής (COO), MMC, παρουσίασαν τα πρωτότυπα μοντέλα κατά τη διάρκεια συνέντευξης τύπου και αναφέρθηκαν αναλυτικά στη στρατηγική εξηλεκτρισμού της εταιρείας.
«Είμαστε υπέρμαχοι της τεχνολογίας εξηλεκτρισμού, και ειδικότερα τωνplug-in υβριδικών οχημάτων (PHEVs)» σχολίασε ο Kato.
«Σκοπεύουμε να επεκτείνουμε τη ηλεκτροκίνητη γκάμα μας προσφέροντας περισσότερες εκδόσεις και αξιοποιώντας την πολυσυλλεκτική τεχνολογία ηλεκτροκίνησης για να αναδείξουμε προσεχώς την MMC σε ηγέτη της κατηγορίας PHEV.»
Ο Gupta πρόσθεσε ότι η MMC προτίθεται να μεταφέρει τις τεχνολογίες ηλεκτροκίνησης στα νέα μεσαία και μικρά SUV μέχρι το 2022 και στην κατηγορία Keicars στο άμεσο μέλλον.
Αναφορικά με το SUPER HEIGHT K-WAGON CONCEPT, η εταιρεία ανακοίνωσε ότι εκπροσωπεί την επόμενη γενιά Keicars, και προγραμματίζει την κυκλοφορία του μέχρι το τέλος της χρονιάς.
MI-TECH CONCEPT
Το MI-TECH CONCEPTκατασκευάστηκε με προδιαγραφές ενός “μικρού,plug-in υβριδικού ηλεκτρικού SUV, παντός εδάφους και καιρού, που προσφέρει απαράμιλλη οδηγική απόλαυση και αυτοπεποίθηση σε όλες τις συνθήκες.
Το πρωτότυπο ενσαρκώνει το σλόγκαν της MMC, “DriveYourAmbition” με ένα ελαφρύ, συμπαγές, νέο σύστημα PHEV, ένα ηλεκτρικό σύστημα τετρακίνησης τεσσάρων μοτέρ, και προηγμένες τεχνολογίες υποστήριξης οδηγού και ενεργητικής ασφάλειας—και όλα αυτά συγκεντρωμένα σε ένα μικρών διαστάσεων ηλεκτροκίνητοSUV.
Ως φουτουριστικό όχημα περιπέτειας, το MI-TECHCONCEPTυιοθετεί ένα δυναμικό αμάξωμα τύπου buggy που ενσαρκώνει άριστα την ουσία της μάρκας Mitsubishi.
Στο εσωτερικό, ένας οριζόντιος πίνακας οργάνων και η λειτουργική σχεδίαση βοηθούν τον οδηγό στο έργο του. Το οριζόντιο θέμα τονίζεται με χάλκινες γραμμές που έχουν προστεθεί στον πίνακα οργάνων και στο τιμόνι. Διακόπτες που θυμίζουν πληκτρολόγιο τοποθετούνται πάνω από την κεντρική κονσόλα σε οριζόντια διάταξη, ενώ η εμπρός λαβή λειτουργεί και ως χειριστήριο αφής για ευκολότερους χειρισμούς. Οι λειτουργίες προβάλλονται με σαφή και κατανοητό τρόπο, παρέχοντας μία αίσθηση σιγουριάς στον οδηγό.
Η MMC με ιδιαίτερη υπερηφάνεια χρησιμοποίησε το S-AWC 4 Integrated Vehicle Dynamics Control System σε ένα QuadMotor σύστημα 4WDμε εμπρός και πίσω μονάδες Dual-Motor Active Yaw Control (AYC).
Σε συνθήκες off-road, όταν οι δύο τροχοί ολισθαίνουν, η δυνατότητα βέλτιστης μετάδοσης σε τέσσερις τροχούς, επιτρέπει τη μεταφορά ελκτικής ισχύος στους δύο τροχούς που παραμένουν στο έδαφος, διασφαλίζοντας την πρόσφυση. Επομένως, η MMC έχει δημιουργήσει μία ασφαλή, συναρπαστική οδηγική εμπειρία στην οποία ο οδηγός νιώθει άνετα με το αυτοκίνητο σε όλες τις συνθήκες, σε καθημερνές ή κακοτράχαλες διαδρομές, βιώνοντας παράλληλα νέες συγκινήσεις με υπερστροφές ισχύος 180 μοιρών μέσω ανάποδης περιστροφής δεξιών και αριστερών τροχών.
SUPER HEIGHT K-WAGON CONCEPT
Το SUPER HEIGHT K-WAGON CONCEPT είναι ένα ‘Keiwagon’ επόμενης γενιάς που απευθύνεται σε όσους επιθυμούν να ταξιδέψουν σε πιο μακρινούς προορισμούς και να διανύσουν περισσότερα χιλιόμετρα. Ευρύχωρο όπως αρμόζει σε ένα superheight Keiwagon και με τις επιδόσεις και τη λειτουργικότητα που χαρακτηρίζουν την κατηγορία, αλλά με σχεδίαση που ενσαρκώνει καθαρά το DNAενός SUV της MMC.
MITSUBISHI ENGELBERG TOURER
Το MITSUBISHI ENGELBERG TOURER, ένα SUV με τρεις σειρές καθισμάτων, εξελίσσει το σύστημα Twin Motor PHEV που δημιούργησε η MMC για το Outlander PHEV με την προσθήκη τεχνολογίας ηλεκτροκίνησης νέας γενιάς και έλεγχο τεσσάρων τροχών.
Το MITSUBISHI ENGELBERG TOURER έχει ηλεκτρική αυτονομία πάνω από 70 χλμ. (WLTP), ενώ με μία πλήρως φορτισμένη μπαταρία και γεμάτο ρεζερβουάρ καυσίμου, η συνολική αυτονομία του υπερβαίνει τα 700 χλμ.