Με περίπου 5.000 ευρώ μια εταιρεία Start-Up στη Γαλλία μετατρέπει το παλιό ρυπογόνο αυτοκίνητό σας σε ένα ηλεκτρικό όχημα με αποτέλεσμα οι ιδιοκτήτες τους να αποφεύγουν τις όποιες απαγορεύσεις οδήγησης ανακοινωθούν για συγκεκριμένες πόλεις.
Ο λόγος για την εταιρεία Transition-One η οποία αντικαθιστά τον παλιό κινητήρα εσωτερικής καύσης με έναν ηλεκτροκινητήρα και επιπλέον τοποθετεί μπαταρίες και ένα ειδικό ταμπλό με ενδείξεις σε μοντέλα των εταιρειών Fiat, VW, Renault και PSA Group έναντι 8.500 ευρώ αλλά το κόστος μειώνεται στις 5.000 ευρώ εξαιτίας της κρατικλ΄ξης επιδότησης!
Στην Ελλάδα βέβαια όχι μόνο δεν υπάρχει επιδότηση για την αντικατάσταση του θερμικού κινητήρα με ηλεκτρικό αλλά κανένας νόμο δεν το προβλέπει οπότε η οποιαδήποτε αλλαγή θα είναι παράνομη!
Στη Γαλλία όμως ο ιδρυτής της start-up εταιρείας Aymeric Libeau δήλωσε ότι: «Πουλάω σε ανθρώπους που δεν μπορούν να αντέξουν οικονομικά ένα ολοκαίνουργιο ηλεκτρικό αυτοκίνητο αξίας 20.000 ευρώ. Μετατρέπουμε τα μοντέλα με τις καλύτερες πωλήσεις σε ολόκληρη την Ευρώπη σε ηλεκτρικά αυτοκίνητα».
Ο ίδιος κυκλοφορεί με ένα Renault Twingo του 2009 το οποίο έχει μετατραπεί σε ηλεκτρικό με αυτονομία 180 χιλιομέτρων.
Ο Libeau αναμένει ότι η γαλλική και η ευρωπαϊκή ρυθμιστική αρχή θα εγκρίνουν το project για μαζική μετατροπή αυτοκινήτων που έχει καταθέσει ώστε μέχρι το τέλος του έτους να έχουν ξεκινήσει οι παραγγελίες ώστε να μπορέσουν να ελέγξουν την παραγωγή.
Οι αυτοκινητοβιομηχανίες σπεύδουν να βγάλουν ηλεκτρικά αυτοκίνητα για να συμμορφωθούν με αυστηρότερους κανονισμούς για τις εκπομπές στην Ευρώπη. Ενώ οι πωλήσεις αυξάνονται, τα υβριδικά και τα συσσωρευμένα αυτοκίνητα αποτελούσαν λιγότερο από το 3% των συνολικών πωλήσεων πέρυσι, καθώς οι τιμές των οχημάτων παραμένουν συγκριτικά υψηλές με μικρότερες διαδρομές οδήγησης από τα συμβατικά μοντέλα.
Στο πρωτότυπο Twingo, τρία πακέτα μπαταριών τοποθετούνται μπροστά και δύο στο μέρος που βρίσκονταν η δεξαμενή της βενζίνης.
Το σύνολο των εξαρτημάτων της μετατροπής αγοράστηκαν από έναν προμηθευτή της Tesla και ζυγίζουν 120 κιλά.
Η εταιρεία ως μέτρο σύγκρισης αναφέρει το εργοστασιακό ηλεκτρικό μοντέλο Renault Zoe με αυτονομία 210 χιλιομέτρων και κόστος 23.000 εξαιρουμένης της μπαταρίας.
Η μετατροπή πραγματοποιείται σε μόλις 4 ώρες και μπορεί να τοποθετηθεί στα αυτοκίνητα Citroen C1, Peugeot 107, Fiat 500, Toyota Aygo, Renault Twingo II και Volkswagen Polo.