Δεδομένου ότι ο χρόνος είναι πολύτιμος για τους εύπορους πελάτες της Porsche, η θυγατρική της Volkswagen Group ελπίζει ότι θα μπορέσει να στρέψει τους οδηγούς στα ηλεκτρικά μοντέλα με δέλεαρ την ταχύτερη δυνατή επαναφόρτιση των μπαταριών τους συγκριτικά με άλλα ανταγωνιστικά μοντέλα στην αγορά.
Η Taycan, το πρώτο αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο που αποτελεί και αντίπαλο του Tesla Model S, διαθέτει μια νέα ηλεκτρική αρχιτεκτονική 800-volt, η οποία είναι διπλάσια από αυτή που έχουμε δει μέχρι σήμερα στα τυπικά ηλεκτρικά οχήματα.
Αποτέλεσμα της νέας αρχιτεκτονικής είναι μια άδεια μπαταρία να φορτίζει στο 80% της δυναμικότητάς της σε λιγότερο από 23 λεπτά μέσω ταχυφορτιστή το οποίο αποτελεί και χρόνο ρεκόρ στην αγορά.
«Πιστεύουμε ότι η απόδοση φόρτισης είναι σημαντική για τους πελάτες μας. Δεν είναι απλώς ζήτημα αυτονομίας» δήλωσε ο Matthias Kirchgaessner, διευθυντής πωλήσεων της σειράς προϊόντων Taycan.
Η Porsche ξέρει ότι για να «χτυπήσει» την Tesla που αποτελεί στις πωλήσεις των ηλεκτρικών αυτοκινήτων θα πρέπει με την Taycan να καταγράψει χρόνους ρεκόρ στη φόρτιση των μπαταριών.
Άλλωστε με χρόνο 7:42 στην πίστα του Nuerburgring η Taycan αποτελεί το γρηγορότερο τετράθυρο ηλεκτρικό μοντέλο της αγοράς.
«Περίπου οι μισοί ενδιαφερόμενοι πελάτες δεν αγόρασαν μια νέα Porsche τα τελευταία 10 χρόνια, αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι το υπόλοιπο 50% θα στραφεί προς άλλες αυτοκινητοβιομηχανίες» δήλωσε ο Kirchgaessner.
Επειδή οι ιδιοκτήτες της Porsche έχουν συχνά περισσότερα από ένα αυτοκίνητα στα γκαράζ τους, οπότε τα στελέχη της Porsche εκτιμούν ότι είναι πολύ πιθανό οι σημερινοί ιδιοκτήτες των κορυφαίων μοντέλων να θελήσουν να αποκτήσουν και μια Taycan αντί για κάποιο άλλο αυτοκίνητο.
Ο Kirchgaessner δήλωσε ότι οι αγοραστές Taycan μάλλον θα είναι νεότεροι και θα αντιλαμβάνονται την τεχνολογία καλύτερα από τους παραδοσιακούς πελάτες της μάρκας αλλάζοντας ριζικά τα δεδομένα της μάρκας.
Η εταιρεία επένδυσε περίπου 700 εκατομμύρια ευρώ στην πανεπιστημιούπολη στο Zuffenhausen, κοντά στη Στουτγάρδη, για να προσθέσει την παραγωγή Taycan δημιουργώντας μια ευέλικτη γραμμή συναρμολόγησης.
Όλη η παραγωγή στο εργοστάσιο Taycan έχει σχεδιαστεί για να είναι ουδέτερη από άνθρακα.
Με μια ματιά την Porsche Taycan
Επιδόσεις: Επιτάχυνση 0-100 χλμ / ώρα σε 3,2 δευτερόλεπτα και 0- 200 χλμ / ώρα σε μόλις 10,6 δευτερόλεπτα.
Ισχύς: Συμπεριλαμβανομένης της λεγόμενης λειτουργίας «over-boost», το αυτοκίνητο προσφέρει έως 500 κιλοβάτ συνολικής απόδοσης, που ισοδυναμεί με 670 ίππους.
Κατανάλωση: Η Taycan χρησιμοποιεί 23 kWh ανά 100 χλμ. σύμφωνα με τη διαδικασία δοκιμής WLTP.
Αεροδυναμική: Ο συντελεστής οπισθέλκουσας της Taycan είναι 0,22 και αποτελεί τον χαμηλότερο από οποιοδήποτε μοντέλο της Porsche.
Μπαταρία : Το πακέτο των 93 kWh προέρχεται από τον Γερμανό προμηθευτή Draexlmaier, ενώ η LG Chem της Νότιας Κορέας προμηθεύει τις κυψέλες οι οποίες μπορούν να επαναφορτιστούν έως 270 kilowatts σε σταθμό γρήγορης φόρτισης DC.
Εσωτερικό: Τα όργανα της Porsche Taycan είναι πλήρως ψηφιακά και αποτελεί το πρώτο μοντέλο της γερμανικής αυτοκινητοβιομηχανίας που δεν έχει το κλασικό αναλογικό στροφόμετρο ενώ επίσης περιλαμβάνει και μια προαιρετική οθόνη αφής.
Ημερομηνία λανσαρίσματος : Δεκέμβριος (ΗΠΑ). Α ‘τρίμηνο 2020 (Ευρώπη)
Βασική τιμή : 152.136 ευρώ συμπεριλαμβανομένων των φόρων (Γερμανία)
Εργοστάσιο παραγωγής: Zuffenhausen, Γερμανία
Κύριος ανταγωνιστής: Tesla Model S