Οι πωλήσεις του νέου SUV της Aston Martin θα μπορούσαν να ξεπεράσουν τις προσδοκίες, καθιστώντας τον «τελικό καταλύτη» ενάντια στο τεράστιο απόθεμα αυτοκινήτων πολυτελείας, σύμφωνα με αναλυτές της HSBC Holdings.
«Μετά από μήνες υπολειτουργίας και με το μέλλον της εταιρείας να διακυβεύεται, πιστεύουμε ότι η εκκίνηση της DBX μπορεί να αλλάξει το παιχνίδι», ανέφερε σε σημείωμα η τράπεζα, καθώς έγινε η τέταρτη εταιρία μεταξύ των 13 που ερευνήθηκαν από το Bloomberg, αναβαθμίζοντας την από μια ουδέτερη βαθμολογία.
Η αντίδραση των καταναλωτών έναντι του νέου SUV – που η Aston Martin αναφέρει ότι θα κοστίζει γύρω στα 189.900 δολάρια – δείχνει ότι το βιβλίο παραγγελιών της DBX θα μπορούσε να «εκπλήξει προς τα πάνω», επισήμαναν οι αναλυτές.
Η HSBC ανέβασε το στόχο της τιμής σε 550 πένες ανά μετοχή από 533 πένες ανά μετοχή, αυξάνοντας την τιμή κατά 18%.
Ακόμη και μετά την τελευταία άνοδο, οι μετοχές είναι πάνω από 70% χαμηλότερες από την αρχική δημόσια προσφορά τους τον Οκτώβριο του 2018, όπου κόστιζαν 1.900 πένες.
Η εταιρεία κατακλύζεται από ερωτήσεις σχετικά με την κεφαλαιακή της θέση.
Η Aston Martin πρέπει να εξασφαλίσει παραγγελίες περίπου 1.400 DBX μέχρι τον Ιούνιο προκειμένου να αποκτήσει πρόσβαση σε περαιτέρω χρηματοδότηση ύψους 100 εκατ. δολαρίων, υπό όρους πρόσφατης πώλησης χρεών.
Η HSBC πιστεύει ότι ο στόχος θα μπορούσε να επιτευχθεί μέσα σε λίγους μήνες από την ημερομηνία έναρξης της 20ής Νοεμβρίου, ενώ η αγορά για παρόμοια SUVs «εξακολουθεί να είναι σε μεγάλο βαθμό ανεκμετάλλευτη».
«Ανησυχούμε περισσότερο για την ικανότητα της εταιρείας να διατηρήσει τη ζήτηση πέρα από το 2020», ανέφεραν οι αναλυτές, προσθέτοντας ότι η εκκίνηση μιας υβριδικής παραλλαγής του αυτοκινήτου το 2022 θα μπορούσε να προσφέρει κάποια περαιτέρω υποστήριξη.
Η HSBC συγκαταλέγεται στις τράπεζες που βοήθησαν στην πλεύση της Aston Martin. Οι αναλυτές της Bank of America αλλά και της Merrill Lynch, ανέφεραν ότι η Aston Martin μπορεί να χρειαστεί να μειώσει τον προσανατολισμό των περιθωρίων κατά 2019 λόγω της χαμηλής ζήτησης.