Τεράστια προβλήματα αντιμετωπίζει τελευταία η Mercedes-Benz κυρίως στις ΗΠΑ εξαιτίας των κοστοβόρων ανακλήσεων που της επιβάλλει να πραγματοποιήσει η Εθνική Αρχή Ασφάλειας της Οδικής Κυκλοφορίας αποδεικνύοντας πως τα πολυτελή γερμανικά μοντέλα έχουν θέματα αξιοπιστίας.
Τελευταίο πλήγμα στην αξιοπιστία της Mercedes-Benz αποτελεί η ανάκληση στις ΗΠΑ περίπου 750.000 C-Class, E-Class, CLK και CLS, παραγωγής μεταξύ 2001 και 2011, επειδή οι ηλιοροφές τους μπορεί να «εκτοξευθούν» από το αμάξωμα!
Αιτία είναι το υλικό συγκόλλησης που έχει χρησιμοποιηθεί στις ηλιοροφές, το οποίο με την πάροδο των ετών υπάρχει η περίπτωση να χάσει τις ιδιότητές του και έτσι η ηλιοροφή να ξεκολλήσει.
Η Εθνική Αρχή Ασφάλειας της Οδικής Κυκλοφορίας (NHTSA) των ΗΠΑ, επισήμανε πως η οροφή των αυτοκινήτων που ανακαλούνται εξαιτίας της πιθανότητας αποκόλλησής τους από το αμάξωμα δημιουργούν πολύ υψηλούς κινδύνους για την ασφάλεια των υπόλοιπων οχημάτων που κινούνται στο δρόμο.
Η Mercedes θα επικοινωνήσει με τους πληγέντες ιδιοκτήτες αυτοκινήτων μετά τις 14 Φεβρουαρίου 2020 και αφού οι τεχνικοί της εξετάσουν τα οχήματα θα προβούν στις απαραίτητες ενέργειες χωρίς να χρεώσουν τους ιδιοκτήτες.
Η διαδικασία που ακολούθησε η γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία γίγαντας Mercedes-Benz, η οποία αποδεικνύεται με τα high-end αυτοκίνητα που παράγει, έχει γίνει αρκετά αμφιλεγόμενη. Η NHTSA επισημαίνει ότι η Mercedes έχει κάνει πολλά λάθη στις αποφάσεις της για την ανάκληση των αυτοκινήτων και έχει διαπιστωθεί ότι η εταιρεία έκανε 101 ανακλήσεις πέρυσι και το 40% αυτού του αριθμού ήταν λανθασμένο.
Επιπλέον, διαπιστώθηκε ότι η Mercedes δεν ειδοποίησε τη NHTSA με αποτέλεσμα να της επιβληθεί πρόστιμο ύψους 13 εκατομμυρίων δολαρίων.
Εάν ο γερμανικός γίγαντας της αυτοκινητοβιομηχανίας δεν επανεξετάσει την πολιτική ανάκλησης αυτοκινήτων και δεν κάνει τις απαραίτητες ρυθμίσεις, θα μπορούσε να αντιμετωπίσει επιπλέον ποινή ύψους 7 εκατομμυρίων δολαρίων κατά τα επόμενα δύο χρόνια. Συνολικά, η Mercedes-Benz βρίσκεται αντιμέτωπη με πρόστιμα ύψους 20 εκατ. δολαρίων…
Στην Ευρώπη ή σε κάποια άλλη ήπειρο δεν έχει γίνει γνωστή μέχρι τώρα κάποια ανάκληση για αντίστοιχα μοντέλα. Φαίνεται ότι στην Ευρώπη ή σε άλλες χώρες οι οροφές έχουν κολληθεί με άλλα… υλικά!