Η Subaru, σχεδιάζει να γίνει πιο «καθαρή» εταιρεία με στόχο μέχρι το 2030 το 40% του συνόλου των πωλήσεών της να αποτελείται από ηλεκτρικά ή υβριδικά μοντέλα. Στη συνέχεια κατά το πρώτο μισό της δεκαετίας του 2030, η αυτοκινητοβιομηχανία σχεδιάζει να διαθέτει ηλεκτρική έκδοση για κάθε μοντέλο που πουλά. Ανακοινώνοντας τη νέα εκστρατεία, η Subaru παρουσίασε επίσης την πρώτη μελέτη σχεδίασης για το πλήρως ηλεκτρικό crossover που αναπτύσσεται μαζί με την Toyota και θα τεθεί προς πώληση πριν από το 2025.
Το νέο ηλεκτρικό μοντέλο παρουσιάστηκε κατά την διάρκεια ενημέρωσης στην Subaru και όπως διακρίνεται και στη φωτογραφία αφορά σε ένα crossover με ψηφιακούς καθρέπτες, μαύρη επένδυση στα φτερά των τροχών, «άγρια» εμφάνιση και αρκετές off road λεπτομέρειες. Η Subaru θα επιτύχει τον στόχο της ηλεκτροκίνησης εισάγοντας το ηλεκτρικό μοντέλο μαζί με μια σειρά από υβριδικά μοντέλα που θα βασιστούν στα συστήματα της Toyota δήλωσε ο επικεφαλής της τεχνολογίας Tetsuo Onuki.
Η μείωση των εκπομπών CO2 αποτελεί μονόδρομο για την ιαπωνική εταιρεία ενώ παράλληλα θα βελτιώσει την ασφάλεια και την οδηγική απόλαυση των μοντέλων της Subaru. Η κίνηση φυσικά θα μεταφέρεται σε όλους τους τροχούς και τα νέα μοντέλα θα εκμεταλλεύονται στο έπακρο την υψηλή τεχνολογία, θα διαθέτουν συστήματα αυτόνομης οδήγησης αλλά και συνδεσιμότητα. Ο διευθύνων σύμβουλος Tomomi Nakamura δήλωσε ότι η Subaru αντιμετωπίζει μεγάλες προκλήσεις ως μικρή αυτοκινητοβιομηχανία.
«Σε αυτή την εποχή της αλλαγής που γίνεται μία φορά κάθε αιώνα, θα θέλαμε να εξηγήσουμε τι θέλει να γίνει η Subaru και ποιες τεχνολογίες επεξεργαζόμαστε. Ως μικρός κατασκευαστής αυτοκινήτων, πρέπει να σκεφτούμε πώς να ενισχύσουμε τη μοναδικότητα της Subaru, η οποία μας διαφοροποίησε στους καταναλωτές έναντι των ανταγωνιστών» δήλωσε ο Nakamura.
Η Subaru δήλωσε ότι μέχρι το 2050 θα μειώσει κατά 90% τις μέσες εκπομπές CO2, σε σύγκριση με τα επίπεδα του 2010. Και μέχρι το 2031, θα μειώσει επίσης τις άμεσες εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα που προκαλούνται από τα εργοστάσια, τα γραφεία και τις άλλες εγκαταστάσεις κατά 30%.
Στον τομέα της ασφάλειας, η Subaru δήλωσε ότι θέλει επίσης να εξαλείψει τους θανάτους των επιβατών των ιαπωνικών μοντέλων έως το 2030. Αυτό θα το κάνει βελτιώνοντας την ανταπόκριση και τη σταθερότητα των οχημάτων της, ενώ ταυτόχρονα θα αναβαθμίσει το σύστημα υποστήριξης οδηγού Eyesight με νέες hitech λειτουργίες.
Τα σχέδια της ηλεκτροκίνησης βρίσκονται πολύ υψηλά στην ατζέντα της Subaru για την κινητικότητα της επόμενης γενιάς. Σήμερα προσφέρει ένα ήπιο υβριδικό σύστημα το λεγόμενο e-Boxer που διατίθεται στην Ιαπωνία και σε άλλες αγορές ενώ στις ΗΠΑ διαθέτει ένα plug-in υβριδικό crossover με την ονομασία Crosstrek. Αλλά η νέα παγκόσμια πλατφόρμα της Subaru έχει σχεδιαστεί για να φιλοξενεί μόνο βενζινοκίνητες και υβριδικές εκδόσεις με αποτέλεσμα να υπάρξουν πολλές εξηλεκτρισμένες εκδόσεις μοντέλων, δήλωσε ο Onuki.
«Η αγορά των ΗΠΑ είναι πραγματικά σκληρή. Νομίζω ότι η αγορά των ηλεκτροκίνητων οχημάτων θα χρειαστεί περισσότερο χρόνο για να διαμορφωθούν στις ΗΠΑ αλλά πιστεύω ότι η τάση που καταγράφεται είναι προς ηλεκτροκίνητα οχήματα και θα πρέπει να προετοιμαστούμε για κάτι τέτοιο.» δήλωσε ο διευθύνων σύμβουλος της Subaru.