Στο στόχαστρο των Γερμανικών Αρχών έχει εισέλθει η Mitsubishi για πιθανή χρήση παράνομων συσκευών παραποίησης των εκπομπών ρύπων σε πετρελαιοκίνητα μοντέλα.
Ειδικότερα οι Αρχές εξετάζουν τους τετρακύλινδρους πετρελαιοκινητήρες χωρητικότητας 1.6 ή 2,2 λίτρων που πληρούν τις οδηγίες ρύπων Euro5 και Euro6 ζητώντας από τους κατόχους οχημάτων που κινούνται με αυτούς τους κινητήρες diesel και έχουν 1η Άδεια Κυκλοφορίας μετά από το 2014 να έρχονται σε επαφή με την Αστυνομία.
Η αστυνομία και οι εισαγγελείς έλεγχαν δέκα περιοχές σε όλη τη Γερμανία. Έχουν γίνει έρευνες στις εγκαταστάσεις της Φρανκφούρτης, του Αννόβερο και του Ρέγκενσμπουργκ στη Γερμανία, στο πλαίσιο της έρευνας, σύμφωνα με το γραφείο του εισαγγελέα της Φραγκφούρτης.
Τρεις από τις περιοχές που εισέβαλαν ανήκουν στην Continental με τον προμηθευτή να δηλώνει απόλυτα συνεργάσιμος μάρτυρας στην έρευνα.
Εκπρόσωπος της Mitsubishi στη Γερμανία επιβεβαίωσε διεξάγονται έρευνες, αλλά δεν έδωσε περαιτέρω λεπτομέρειες. Ως εισαγωγέας, η Mitsubishi Europe δεν συμμετείχε στην ανάπτυξη ή την παραγωγή των αυτοκινήτων της εταιρείας.
Οι Αρχές έχουν εστιάσει τις έρευνές τους σε ένα μέλος του προσωπικού της αυτοκινητοβιομηχανίας, μιας διεθνούς εταιρείας πώλησης αυτοκινήτων και δύο προμηθευτές αυτοκινητοβιομηχανιών για απάτη σύμφωνα με το γραφείο του εισαγγελέα της Φρανκφούρτης.
Πάντως οι αυτοκινητοβιομηχανίες έχουν κουραστεί από τους ισχυρισμούς των Αρχών ότι το λογισμικό εξαπάτησης χρησιμοποιείται σε πολλούς κινητήρες diesel ώστε να εξαπατούν τις δοκιμές μέτρησης. Το σκάνδαλο να υπενθυμίσουμε ότι ξεκίνησε πριν από πέντε χρόνια και έκτοτε οι έρευνες των Αρχών είναι συνεχείς ανά τον κόσμο.