Νέο κόλπο φαίνεται ότι ανακάλυψαν επιτήδειοι για να κλέβουν το κράτος και παράλληλα να δημιουργούν αθέμιτο ανταγωνισμό στους υπόλοιπους εμπόρους μεταχειρισμένων αυτοκινήτων που πληρώνουν φόρους, εισφορές, ΔΕΚΟ και άλλα χαράτσια. Σύμφωνα με τα αποκλειστικά στοιχεία που έχει το Newsauto.gr στην διάθεσή του έμπορος μεταχειρισμένων αυτοκινήτων με έδρα την Βουλγαρία ενοικίασε ένα χωράφι στην Εύβοια και κατόπιν εισήγαγε μεταχειρισμένα αυτοκίνητα χωρίς όμως να τα δηλώσει στο Τελωνείο ή να έχει ανοίξει κάποια νόμιμη ελληνική επιχείρηση.
Ο συγκεκριμένος έμπορος μάλιστα όταν πωλείται κάποιο από τα μεταχειρισμένα αυτοκίνητα που έχει στο χωράφι με το κοντέινερ δίνει τον τραπεζικό λογαριασμό της εταιρείας που έχει στη Βουλγαρία ώστε να κατατεθούν τα χρήματα και στη συνέχεια οι νέοι ιδιοκτήτες των βουλγάρικων μεταχειρισμένων φαίνεται ότι τα εισάγουν οι ίδιοι στην Ελλάδα χωρίς την διαμεσολάβηση του επιτήδειου εμπόρου.
Η πρακτική που έχει ακολουθήσει ο επιτήδειος έμπορος μεταχειρισμένων αυτοκινήτων έχει δημιουργήσει τεράστια προβλήματα στους νόμιμους εμπόρους της Χαλκίδας αλλά και της ευρύτερης περιοχής στην Εύβοια καθώς έχει δημιουργήσει αθέμιτο ανταγωνισμό σε όλους πουλώντας αμφιβόλου ποιότητας μεταχειρισμένα αυτοκίνητα από την Βουλγαρία σε χαμηλότερες τιμές.
Παράλληλα τα αυτοκίνητα που έχει στο κατάστημα-χωράφι δεν τα δηλώνει πουθενά καθώς όπως έχει αναφέρει ο ίδιος αποτελούν «εκθέματα» της βουλγάρικης εταιρείας οπότε με αυτό τον τρόπο δεν βιάζεται να τα εκτελωνίσει αφού δεν υπάρχει χρονικός περιορισμός από το Τελωνείο.
Πάντως ο επιτήδειος έμπορος μοιράζει κάρτες που στην μία πλευρά αναγράφονται τα στοιχεία της Βουλγάρικης εταιρείας και από την άλλη πλευρά αναγράφονται τα στοιχεία της ανύπαρκτης ελληνικής εταιρείας. Το αστείο της υπόθεσης πάντως έχει να κάνει με το γεγονός πως και στις δύο πλευρές της κάρτας υπάρχουν ελληνικά τηλέφωνα επικοινωνίας!
Αυτό το παράδειγμα αποτελεί ακόμη ένα κρούσμα από τα εκατοντάδες προβλήματα που πρέπει να αντιμετωπίσουν οι νόμιμοι έμποροι μεταχειρισμένων αυτοκινήτων οι οποίοι εισάγουν μεταχειρισμένα αυτοκίνητα, τα εκτελωνίζουν μετά από ένα μήνα παραμονής τους στην Ελλάδα ακόμη και αν δεν τα έχουν πουλήσει ενώ επίσης πληρώνουν ενοίκια, ασφαλιστικές εισφορές, λογαριασμούς, μισθούς και άλλους φόρους τη στιγμή που ο… «Βούλγαρος» συνάδελφός τους που δραστηριοποιείται επίσης στην Ελλάδα δεν πληρώνει ούτε ένα ευρώ για τα παραπάνω στο ελληνικό κράτος!