Η Ferrari αναθεώρησε τις προβλέψεις για κέρδη της πέρυσι, καθώς οι παραδόσεις των μοντέλων Portofino και 812 Superfast το τέταρτο τρίμηνο πραγματοποιήθηκαν πολύ γρηγορότερα από το χρονικό διάστημα που είχε αρχικά οριστεί. Τα προσαρμοσμένα κέρδη προ φόρων, τόκων και αποσβέσεων (EBITDA) αυξήθηκαν κατά 22% τον τελευταίο τρίμηνο του 2019 και ανήλθαν στα 333 εκατομμύρια ευρώ σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση της Ferrari.
Το προσαρμοσμένο βασικό κέρδος για ολόκληρο το έτος ανήλθε σε 1,269 δισ. ευρώ και επιβεβαίωσε τις προβλέψεις που είχε κάνει η εταιρεία το Νοέμβριο κάνοντας λόγο για 1,27 δισ. ευρώ.
Το προσαρμοσμένο περιθώριο κέρδους έφθασε στο 33,7%, μικρότερο από το στόχο της εταιρείας που είχε οριστεί σε 34%, αλλά εξακολουθεί να παραμένει σε εξαιρετικά υψηλά επίπεδα που πολλοί κατασκευαστές αυτοκινήτων ονειρεύονται να φτάσουν. Για παράδειγμα η Aston Martin έχει περιθώριο κέρδους μόλις 7% ενώ το λειτουργικό περιθώριο της Porsche ανέρχεται σε 17%.
Η Ferrari κυκλοφόρησε πέντε νέα μοντέλα το 2019, συμπεριλαμβανομένου της Roma Coupe με κινητήρα 620 ίππων και της F90 Stradale, του πρώτου υβριδικού plug-in στη σειρά παραγωγής. Οι πωλήσεις σημείωσαν άνοδο 9,5% το 2019 και ανήλθαν σε 10.131 μονάδες. Η Ferrari ανέφερε ότι η μεγαλύτερη αύξηση στις πωλήσεις του 2019 προήλθε από την Κίνα, το Χονγκ Κονγκ και την Ταϊβάν, αλλά η ζήτηση από την περιοχή επιβραδύνθηκε προς το τέλος του έτους.
Ο γενικός διευθυντής Louis Camilleri δήλωσε ότι η απόδοσή της εταιρείας ήταν ιδιαίτερα αδύναμη στο Χονγκ Κονγκ και δεν απέκλεισε ότι ο κοροαϊός θα μπορούσε να προκαλέσει επιπλέον επιπτώσεις. Ο ίδιος επίσης ανέφερε ότι η Ferrari θα μπορούσε να αντιμετωπίσει την επιβράδυνση των παραγγελιών από την Ασία επιταχύνοντας τις παραδόσεις των supercars σε άλλες αγορές όπου ο χρόνος αναμονής ξεπερνά τους 12 μήνες καθώς η ζήτηση είναι ισχυρότερη. «Αυτή είναι η ομορφιά αυτής της εταιρείας, μπορούμε να την αντισταθμίσουμε γεωγραφικά. Νομίζω ότι μπορούμε να αντισταθμίσουμε τις αδυναμίες στην Κίνα αν είναι για μερικούς μήνες» δήλωσε ο Camilleri.
Οι πωλήσεις προς την Κίνα, το Χονγκ Κονγκ και την Ταϊβάν αυξήθηκαν 20% πέρυσι, αντιπροσωπεύοντας περίπου το 8% των συνολικών παραδόσεων, παρόλο που μειώθηκαν κατά 65% το τέταρτο τρίμηνο του 2019.
Η εταιρεία αύξησε τις προοπτικές κερδοφορίας για το 2020, λέγοντας ότι σχεδίαζε να ενισχύσει τα προσαρμοσμένα βασικά κέρδη σε 1,38 δισ. ευρώ έως 1,43 δισ. ευρώ σε σύγκριση με προηγούμενο στόχο άνω των 1,30 δισ. ευρώ. Επίσης αυξήθηκε η πρόβλεψη για τα καθαρά έσοδα του 2020 σε 4,1 δισ. ευρώ από 3,8 δισ. ευρώ.