Λελογισμένα κίνητρα για ηλεκτρικά αυτοκίνητα πρώτα στους εταιρικούς στόλους και μετά στους ιδιώτες εξετάζει το υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών σε συνεργασία με τον υπουργό Περιβάλλοντος και Ενέργειας Κωστή Χατζηδάκη. Μάλιστα ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών Κωνσταντίνος Καραμανλής ανακοίνωσε ότι προετοιμάζει παράλληλα το νομοθετικό πλαίσιο για το πού και πώς θα γίνεται η φόρτιση των ηλεκτροκίνητων αυτοκινήτων, σημειώνοντας ότι αυτό μπορεί να γίνεται ακόμη και στα σούπερ-μάρκετ. «Σε κάθε περίπτωση θα γίνει σχετική διαβούλευση με τους φορείς» ανέφερε χαρακτηριστικά μιλώντας στον ραδιοφωνικό σταθμό Σκάι.
Νέα λεωφορεία
Μέσα στους επόμενους 4 με 5 μήνες θα πραγματοποιηθεί ο διαγωνισμός για τα νέα λεωφορεία σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη ανακοίνωσε επίσης ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών κ. Κώστας Καραμανλής. Θα γίνει προμήθεια 750 λεωφορείων, αρκετά εκ των οποίων θα είναι ηλεκτροκίνητα, και τα οποία θα μπουν στην κυκλοφορία μετά από 12-18 μήνες.
Μέχρι τότε για να εξυπηρετηθεί η κατάσταση θα υπάρξει σοβαρή αναδιάταξη των υφιστάμενων δρομολογίων και ορισμένα από τα δρομολόγια θα αντικατασταθούν από άλλα εκεί όπου υπάρχει πραγματική ανάγκη, σημείωσε ο Υπουργός. Αναφερόμενος στο μετρό, ο υπουργός είπε ότι προχωρούν με αποφασιστικά βήματα, και στο μέτρο του δυνατού, για να αυξήσουμε τα δρομολόγια των συρμών. «Δεν κρατάμε μαγικό ραβδάκι, αλλά κάνουμε τα πάντα για να αντιμετωπίσουμε την κατάσταση», υπογράμμισε χαρακτηριστικά.
Ο αυτοκινητόδρομος στην Κρήτη
Σχετικά με τον Βόρειο Οδικό Άξονα Κρήτης (ΒΟΑΚ) ο υπουργός Υποδομών & Μεταφορών επέκρινε την κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ ότι «έσπευσε άρον- άρον να προκηρύξει ένα έργο χωρίς ώριμες μελέτες και χρηματοδότηση» και τόνισε: «Εμείς ετοιμάζουμε το έργο και σε έξι μήνες θα είναι έτοιμες οι τελικές μελέτες για να εκδοθούν οι μελέτες περιβαλλοντικών επιπτώσεων. Επίσης μέχρι τέλους του εξαμήνου θα δούμε ποιο θα είναι το χρηματοδοτικό εργαλείο που θα χρησιμοποιήσουμε αν και το έχουμε βρει». Επισήμανε δε πως πολύ σωστά ο πρωθυπουργός ενέταξε στο έργο και το τμήμα Κίσσαμος- Χανιά.
Σε κάθε περίπτωση, προσέθεσε ότι: «Εμείς δεν θα κοροϊδεύουμε τον κόσμο σαν τον ΣΥΡΙΖΑ, λέγοντας του ότι δεν θα πληρώνουν οι Κρητικοί διόδια στον ΒΟΑΚ, αλλά μόνο οι τουρίστες. Σε ορισμένα απομακρυσμένα σημεία του ΒΟΑΚ που δεν υπάρχει εναλλακτικό οδικό δίκτυο μελετάμε κάποιες λύσεις για να εξυπηρετηθούν οι τοπικές κοινωνίες. Σε κάθε περίπτωση το έργο ΒΟΑΚ θα δημοκρατηθεί το 2021. Είναι πολιτική απόφαση της κυβέρνησης και δέσμευση του πρωθυπουργού, η Κρήτη να μπει σε μια νέα εποχή.»