Η οθόνη P-OLED αποτελεί κεντρικό στοιχείο του καινούργιου σχεδιασμού του εμβληματικού SUV της Cadillac που δεν είναι άλλη από την Escalade, του πρώτου οχήματος που διαθέτει τη λύση P-OLED Digital Cockpit Solution (DCS) της LG. Η 38 ιντσών οθόνη αποτελείται από τρία ξεχωριστά P-OLED πάνελ, από τα οποία το μεγαλύτερο έχει διάμετρο 16,9 ιντσών. Οι τρεις κυρτές οθόνες δημιουργούν το Instrument Panel Cluster (IPC) για την εμφάνιση βασικών πληροφοριών σχετικά με το όχημα και το Integrated Central Stack (ICS) που χρησιμεύει ως οθόνη πληροφοριών ψυχαγωγίας για περιεχόμενο ήχου, βίντεο και πλοήγησης.
Το εξελιγμένο σύστημα του Escalade περιλαμβάνει λειτουργίες όπως πλοήγηση με επαυξημένη πραγματικότητα και Night Vision, οι οποίες υποστηρίζονται από το λογισμικό που αναπτύχθηκε από την LG. Το προηγμένο λογισμικό της LG είναι συμβατό με το λογισμικό Automotive Safety Integrity Level (ASIL) και πληροί τα διεθνή πρότυπα ISO για τη λειτουργική ασφάλεια των οχημάτων.
Σύμφωνα με την εταιρεία ερευνών IHS Markit, η παγκόσμια αγορά οθονών αυτοκινήτων αναμένεται να αυξηθεί από 7,8 δισ. δολάρια το περασμένο έτος σε 10,5 δισ. δολάρια έως το 2023. Η ευρεία γωνία θέασης, η κυρτότητα και τα φωτεινά γραφικά καθιστούν την οθόνη P-OLED σε όχημα παραγωγής πιο εύκολη στη χρήση για τους οδηγούς. Επίσης, η ευελιξία και η απαράμιλλη λεπτότητα της τεχνολογίας OLED είναι ελκυστικά χαρακτηριστικά για τους κατασκευαστές premium αυτοκινήτων που θέλουν να παρουσιάσουν νέες καινοτομίες στους early adopters.
«Η παρουσίαση αυτής της τεχνολογίας σε συνδυασμό με ένα εμπορικό σήμα όπως η Cadillac δεν είναι μόνο τιμή για εμάς, αλλά επιβεβαιώνει ότι οι λύσεις αυτοκινήτου της LG είναι από τις καλύτερες που έχει να προσφέρει η βιομηχανία», δήλωσε ο Kim Jin-yong, Πρόεδρος της LG Components Solutions Company. «Τα χρόνια γνώσης και εμπειρίας που έχει συσσωρεύσει η LG για να γίνει ο παγκόσμιος ηγέτης στις τηλεοράσεις OLED, θα εφαρμοστούν για τη βελτίωση της εμπειρίας στο αυτοκίνητο».