Kawasaki 1400GTR: Ταξιδιωτική απόλαυση

????????????????????????

Χτίζοντας πάνω στη στιβαρή βάση του προκατόχου του, το αναβαθμισμένο μοντέλο ενσωματώνει μια σειρά αλλαγών που ενισχύουν την άνεση του αναβάτη, παράλληλα με βελτιώσεις στον κινητήρα και το πλαίσιο για αυξημένη οδηγική απόλαυση. Το νέο Kawasaki 1400GTR είναι σχεδιασμένο για να καλύπτει εύκολα μεγάλες αποστάσεις με άνεση,  διευρύνοντας τις τουριστικές δυνατότητές του αλλά και προσφέροντας ταυτόχρονα πιο δυναμικές Supersport επιδόσεις.
Η ήδη αναγνωρισμένη για την αξία της μοτοσυκλέτα κινείται από τετρακύλινδρο σε σειρά κινητήρα, με Σύστημα Μεταβλητού Χρονισμού Βαλβίδων Εισαγωγής (VVT), που αποδίδει εξαιρετική ισχύ και ροπή σε όλο το φάσμα των στροφών. Βασισμένος στο θρυλικό «κτήνος» ZZR1400, ο κινητήρας 1.352cc θα σταθεί στο ύψος των περιστάσεων, τόσο σε ταξίδια μεγάλων αποστάσεων όσο και σε γρήγορη, σπορ οδήγηση.
Το λεπτό και άκαμπτο αλουμινένιο πλαίσιο συνεργάζεται αρμονικά με τις υψηλής ποιότητας αναρτήσεις (ανεστραμμένο πιρούνι 43mm και πίσω αμορτισέρ με ρύθμιση προφόρτισης) και τα φρένα, που εξοπλίζονται με το Προηγμένο Σύστημα Συνδυασμένης Πέδησης ABS της Kawasaki (K-ACT ABS) . Συμπληρώνοντας το πακέτο του εξοπλισμού, το σύστημα μετάδοσης Tetra-Lever μειώνει τις ανεπιθύμητες ταλαντώσεις που προέρχονται από τον άξονα μετάδοσης κατά την επιτάχυνση.
Με το νέο, πιο αεροδυναμικά διαμορφωμένο ανεμοθώρακα και τη νέα, εργονομικής σχεδίασης σέλα, καθώς και ένα πλήθος επιλογών σε αξεσουάρ, το νέο 1400GTR είναι πιο έτοιμο από ποτέ να καταπιεί ατελείωτα χιλιόμετρα με αυτοπεποίθηση και άνεση. Ο νέος, ρυθμιζόμενος ηλεκτρονικά, ανεμοθώρακας πλέον φέρει αεραγωγό που ρυθμίζεται σε δύο θέσεις, για την εξάλειψη των περιοχών χαμηλής πίεσης στο χώρο του αναβάτη και την καλύτερη ροή του αέρα γύρω από το κράνος. Η σέλα είναι πιο πλατειά και επίπεδη, με εργονομικό σχήμα για να υποστηρίζει καλύτερα τον αναβάτη και το συνεπιβάτη.

 

 

 

 

 

 

 

Το νέο 1400GTR εμφανίζεται πιο φιλικό προς τον αναβάτη, με την προσθήκη Smart Key, Προηγμένου Συστήματος Ελέγχου Πρόσφυσης της Kawasaki (KTRC), Συστήματος Παρακολούθησης Πίεσης Ελαστικών, Επιλογών λειτουργίας ισχύος, Δείκτη Οικονομικής Οδήγησης και θερμαινόμενων, ρυθμιζόμενων grips. Μια πρίζα 12V επιτρέπει στον αναβάτη να συνδέει και να φορτίζει το κινητό του ή το GPS όσο οδηγεί, ενώ υπάρχει ντουλαπάκι με ηλεκτρομαγνητική κλειδαριά για ασφαλή αποθήκευση μικρών αντικειμένων.
Στον standard εξοπλισμό του νέου 1400GTR συναντάμε πλέον σύστημα πλαϊνών βαλιτσών χωρητικότητας 37 λίτρων (με επιπλέον, προαιρετική κεντρική βαλίτσα 47 λίτρων), που προσαρμόζονται άμεσα στις υποδοχές της μοτοσυκλέτας, χωρίς επιπλέον στηρίγματα. Όλες οι βαλίτσες κλειδώνουν με ένα μόνο κοινό κλειδί (One-Key System).