Για πρώτη φορά από τότε που η Pirelli επέστρεψε στη Formula 1, το 2011, ξεκινάμε τη σεζόν με τα ίδια ακριβώς ελαστικά που ξεκινήσαμε και πέρυσι. Όπως το 2019 έτσι και φέτος επιλέξαμε για τη Μελβούρνη τη C2 γόμα για το P Zero λευκό σκληρό ελαστικό, την C3 γόμα ως το P Zero κίτρινο, μέσο ελαστικό και τη C4 ως το P Zero κόκκινο, μαλακό ελαστικό.
Αυτή η επιλογή απέδωσε εξαιρετικά πέρυσι, γι’ αυτό την επαναλάβαμε. Οι τρεις μεσαίες γόμες της γκάμας P Zero ταιριάζουν με τις ευρείες απαιτήσεις της Μελβούρνης πέρυσι στον αγώνα χρησιμοποιήθηκαν και οι τρεις γόμες.
Το Άλμπερτ Παρκ δεν χρησιμοποιείται συνέχεια ως πίστα οπότε συχνά είναι πολύ βρώμικη η διαδρομή στην αρχή του τριημέρου. Η συγκεκριμένη επιλογή ελαστικών είναι ταιριαστή με την θεαματική βελτίωση κρατήματος της πίστας και προσφέρει στους οδηγούς, πληθώρα εναλλακτικών επιλογών στρατηγικής.
Χαρακτηριστικά πίστας
Η πρόσφυση και η σταθερότητα στο φρενάρισμα παίζουν σημαντικό ρόλο στο Άλμπερτ Παρκ. Υπάρχουν κοφτές στροφές και μικρές ευθείες με εξαίρεση την παρατεταμένη στροφή 8 στην όχθη της λίμνης.
Η πίστα έχει πολλές ανομοιομορφίες αυτό κάνει πιο έντονη την έλλειψη πρόσφυσης. Ο καιρός είναι ευμετάβλητος και η διαμόρφωση της πίστας δε συγχωρεί λάθη, οπότε είναι πιθανή η εμφάνιση του αυτοκινήτου ασφαλείας.
Δεν κερδίζει πολύ συχνά, ο poleman στο συγκεκριμένο αγώνα.
Mario Isola – Επικεφαλής F1 και αγώνων αυτοκινήτου: “Όσον αφορά στα ελαστικά, οι οδηγοί είναι καλά προετοιμασμένοι για τη Μελβούρνη καθώς έγινε ακριβώς η ίδια επιλογή με πέρυσι. Οπότε έχουν διαθέσιμα πολλά στοιχεία. Ίσως το μόνο ερώτημα που τίθεται είναι πως θα συμπεριφερθούν αυτά τα ελαστικά στα μονοθέσια του 2020, τα οποία έχουν ήδη αποδειχθεί πολύ ταχύτερα από τα περσινά. Βέβαια υπάρχουν πολλές πληροφορίες από τις δοκιμές εξέλιξης στη Βαρκελώνη τον προηγούμενο μήνα. Τα προηγούμενα χρόνια στην Αυστραλία, οι περισσότεροι οδηγοί έκαναν μια αλλαγή ελαστικών, δεν υπάρχει λόγος να γίνει κάτι διαφορετικό φέτος. Ξεκινά η τελευταία σεζόν μιας εποχής, αυτής των ελαστικών 13 ιντσών, για τη Formula 1.”