Tου Γιώργου Κ. Ανδρή
andris@carpress.gr
Στα «χαρακώματα» βρίσκονται οι έμποροι αυτοκινήτων, εν αναμονή της κατάθεσης του νομοσχεδίου από το υπουργείο Μεταφορών στη Βουλή το οποίο μεταξύ άλλων θα περιλαμβάνει και τις διατάξεις που θα αλλάζουν τα δεδομένα στις εισαγωγές μεταχειρισμένων αυτοκινήτων.
Ο Σύνδεσμος Εμπόρων Εισαγωγέων Αυτοκινήτων Ελλάδος εδώ και πολλούς μήνες προσπαθεί να συναντηθεί με το υπουργό Μεταφορών κ. Σπίρτζη αλλά κάτι τέτοιο δεν έχει καταστεί εφικτό μέχρι σήμερα.
Ωστόσο οι τελευταίες πληροφορίες που είδαν το φως της δημοσιότητας και κάνουν λόγο για πάρα πολλά εμπόδια στην εισαγωγή μεταχειρισμένων αυτοκινήτων, ώστε η εισαγωγή τους να γίνεται απαγορευτική λόγω της γραφειοκρατίας, ετοιμάζονται να φτάσουν μέχρι την Ευρωπαϊκή Ένωση ώστε να βρουν το δίκιο τους.
Παράλληλα όπως τόνισε μιλώντας στο movenews.gr o πρόεδρος του ΣΕΕΑΕ κ. Ευρυπίδης Κωνσταντινίδης: «Δεν μπορεί ένας ολόκληρος κλάδος να οδηγείται σε αδιέξοδο γιατί κάποιοι θέλουν να κάνουν μονοπώλιο και την αγορά μεταχειρισμένων αυτοκινήτων. Δεν είναι δυνατόν εν έτη 2018 να ζητούν παράλογες βεβαιώσεις από τους εμπόρους άλλων κρατών-μελών, οι οποίοι σε καμία περίπτωση δεν είναι διατεθειμένοι να αναζητήσουν και να δώσουν στους Έλληνες εμπόρους, με αποτέλεσμα οι εισαγωγές μεταχειρισμένων αυτοκινήτων να είναι πλέον απαγορευτική! Αν ο κ. Σπίρτζης δεν μας δεχθεί ώστε να του εξηγήσουμε και να του αναλύσουμε τις θέσεις μας αλλά ακούσει την άλλη πλευρά και τελικά καταθέσει το νομοσχέδιο με πάρα πολλά προαπαιτούμενα για την εισαγωγή μεταχειρισμένων αυτοκινήτων τότε θα μας βρει απέναντί του! Θα κινηθούμε προς πάσα κατεύθυνση εντός και εκτός συνόρων ώστε να δικαιωθούμε. Άλλωστε στην υπόλοιπη ΕΕ τα μεταχειρισμένα αυτοκίνητα δεν έχουν επιπλέον φορολογία κατά την εισαγωγή τους από ένα κράτος-μέλος σε ένα άλλο.».