Το επιχειρησιακό μοντέλο του Οργανισμού Αστικών Συγκοινωνιών Θεσσαλονίκης (ΟΑΣΘ) θέλουν να υιοθετήσουν τουλάχιστον πέντε Δήμοι στα περίχωρα της συμπρωτεύουσας ώστε να μειώσουν το κόστος χρήσης αλλά και να μην επιβαρύνουν το περιβάλλον.
Μάλιστα σύμφωνα με πληροφορίες του Newsauto.gr ήδη πέντε Δήμαρχοι στο πλαίσιο της επίσκεψης του πρωθυπουργού Κυριάκου Μητσοτάκη στη Θεσσαλονίκη κατέθεσαν σχετικό αίτημα ώστε οι συγκοινωνίες να λειτουργήσουν σύμφωνα με το νέο επιχειρησιακό μοντέλο του ΟΑΣΘ.
Οι Δήμαρχοι επίσης δεν ήταν αρνητικοί να αποκτήσουν και να χρησιμοποιούν τα καινούρια λεωφορεία είτε μέσω leasing με δικαίωμα εξαγοράς ή μη είτε μέσω συνεργασίας με τα ΚΤΕΛ.
Να υπενθυμίσουμε πως ο ΟΑΣΘ μέσω διεθνούς διαγωνισμού, πρόκειται για μισθώσει 180 λεωφορεία, αρθρωτά και διαξονικά, κατηγορίας Euro 5, τα οποία θα ενοικιαστούν για περίοδο 30 μηνών, η οποία όμως μπορεί να επεκταθεί.
Ο διαγωνισμός έχει προϋπολογισμό 16,2 εκατ. ευρώ, ωστόσο προβλέπεται η δυνατότητα μίσθωσης στο μέλλον έως και 450 οχημάτων, με το συνολικό ποσόν να ανέρχεται περίπου στα 55 εκατ. ευρώ.
Τα μισά θα πρέπει να παραδοθούν σε διάστημα 60 ημερών από την υπογραφή της σύμβασης και τα υπόλοιπα εντός 120 ημερών από την υπογραφή της σύμβασης. Οι προσφορές θα πρέπει να κατατεθούν στις 16 Ιουνίου, με τη διοίκηση του ΟΑΣΘ να εκτιμά ότι οι ανάδοχοι θα είναι αρκετοί.
Στόχος είναι, περί τον Σεπτέμβριο να κυκλοφορούν στη Θεσσαλονίκη 500 λεωφορεία και σύμφωνα με τον κ. Κώστα Καραμανλή ο ΟΑΣΘ γυρίζει σελίδα ώστε σταδιακά να επανέλθει σε επίπεδο, στόλου και συχνότητας, των υπηρεσιών του 2014…