Τι αναφέρει ο ΣΕΑΑ για τις πωλήσεις νέων ΙΧ τον Μάιο

Επιβεβαιώθηκαν πλήρως οι πληροφορίες του Carpress.gr για την συνέχιση της τρελής κούρσας καθόδου που καταγράφουν οι πωλήσεις καινούριων αυτοκινήτων στην Ελλάδα τον Μάιο.

Όπως αναφέρει ο Σύνδεσμος Εισαγωγέων Αυτοκινήτων Ελλάδος (ΣΕΑΑ) οι πωλήσεις κατέγραψαν πτώση άνω του 67% τον πέμπτο μήνα του 2020 σε σχέση με τον αντίστοιχο μήνα πέρυσι.

Ειδικότερα ο ΣΕΑΑ επισημαίνει ότι με βάση τα πρωτογενή στοιχεία της ΕΛΣΤΑΤ και την επεξεργασία του ΣΕΑΑ οι ταξινομήσεις καινούργιων οχημάτων τον περασμένο μήνα, έχουν ως εξής:

Μάιος 2020 Μάιος 2019 Μεταβολή
Καινούργια επιβατικά 4.497 13.832 -67,5%
Καινούργια φορτηγά (ελαφρά και βαρέα) 522 740 -29,5%
Καινούργια λεωφορεία 5 67 -92,5%
Καινούργια δίκυκλα (πλέον των 50 cc) 3.655 4.845 -24,6%
Ιανουάριος-Μάιος 2020 Ιανουάριος-Μάιος 2019 Μεταβολή
Καινούργια επιβατικά 28.321 52.424 -46,0%
Καινούργια φορτηγά (ελαφρά και βαρέα) 2.714 3.425 -20,8%
Καινούργια λεωφορεία 125 221 -43,4%
Καινούργια δίκυκλα (πλέον των 50 cc) 10.663 13.983 -23,7%

 

Σύμφωνα με πρώτους υπολογισμούς, η πρόοδος στα segments επιβατικών και στην κατανομή ανά καύσιμο, ως τον Μάιο, έχει ως εξής:

Segment Μάιος 2020 Μάιος 2019 Διαφορά

(μονάδες μεριδίου)

Ιανουάριος-Μάιος 2020 Ιανουάριος-Μάιος 2019 Διαφορά

(μονάδες μεριδίου)

A 6,3% 20,8% -14,5 9,3% 16,1% -6,8
A-SUV 1,7% 2,1% -0,4 1,8% 1,6% +0,3
A TOTAL 8,0% 22,9% -14,9 11,2% 17,7% -6,5
B 29,5% 34,4% -4,8 29,1% 34,3% -5,2
B-SUV 19,2% 8,2% +11,1 18,1% 10,6% +7,6
B TOTAL 48,8% 42,6% +6,2 47,2% 44,9% +2,3
C 12,0% 12,6% -0,6 12,8% 13,6% -0,8
C-SUV 23,9% 14,9% +9,0 21,9% 17,3% +4,6
C TOTAL 36,0% 27,5% +8,4 34,8% 30,9% +3,8
D 1,8% 1,6% +0,3 1,5% 1,4% +0,1
D-SUV 2,3% 1,8% +0,4 2,6% 1,8% +0,8
D TOTAL 4,1% 3,4% +0,7 4,1% 3,2% +0,9
E 0,2% 0,3% -0,1 0,2% 0,3% -0,1
E-SUV 0,3% 0,1% +0,2 0,3% 0,2% +0,1
E TOTAL 0,5% 0,4% +0,1 0,6% 0,5% +0,0
F-G 0,0% 0,1% -0,1 0,0% 0,0% +0,0
F-G-SUV 0,2% 0,1% +0,1 0,1% 0,1% +0,0
F-G TOTAL 0,2% 0,2% +0,0 0,2% 0,2% +0,0
SPORTS 0,2% 0,3% -0,1 0,2% 0,2% +0,0
MPV 0,2% 0,3% -0,1 0,1% 0,3% -0,1
MPV-M/COMBI 1,8% 2,4% -0,6 1,7% 2,2% -0,4
  100,0% 100,0% +0,0 100,0% 100,0% +0,0
(Εκ των οποίωνSUV 47,7% 27,3% +20,3 44,9% 31,6% +13,3)

 

Μάιος 2020 Μάιος 2019 Διαφορά (μονάδες μεριδίου) Ιανουάριος –

Μάιος 2020

Ιανουάριος –

Μάιος2019

Διαφορά(μονάδες μεριδίου) Μερίδιο αγοράς

στην ΕΕ

Ιαν.-Μαρ. ‘20*

Μερίδιο αγοράς

στην ΕΕ

Ιαν.-Μαρ. ‘19*

Διαφορά (μονάδες μεριδίου)
Βενζίνη 55,7% 70,4% -14,8 56,9% 67,6% -10,7 52,3% 57,2% -4,9
Πετρέλαιο 27,0% 22,9% +4,1 27,4% 26,2% +1,2 29,9% 33,2% -3,3
Υβριδικά (HEV) 14,2% 4,5% +9,7 12,9% 4,5% +8,4 9,4% 4,8% +4,6
Επαναφορτιζόμενα (BEV-PHEV) 1,3% 0,4% +0,9 1,0% 0,4% +0,6 6,8% 2,5% +4,3
Φυσικό αέριο

(bi-fuel)

1,8% 1,3% +0,5 1,8% 0,9% +0,9 1,6% 2,3% -0,7
Υγραέριο

(bi-fuel)

0,1% 0,5% -0,5 0,0% 0,4% +0,0

*Εκδίδονται σε 3μηνιαία βάση

 

Σε επίπεδο ΕΕ, με βάση τα στοιχεία του Ευρωπαϊκού Συνδέσμου Κατασκευαστών Αυτοκινήτων (www.acea.be), η αγορά των επιβατικών κινήθηκε ως και τονΑπρίλιο ως εξής:

 

Απρίλιος 2020 Απρίλιος 2019 Μεταβολή Ιανουάριος –Απρίλιος2020 Ιανουάριος –Απρίλιος2019 Μεταβολή
ΕΕ(1) 270.682 1.143.046 -76,3% 2.750.845 4.475.561 -38,5%
ΕΕ 14(2) 223.983 1.015.550 -77,9% 2.413.078 3.990.080 -39,5%
ΕΕ(1) + EFTA(3) 287.861 1.184.117 -75,7% 2.858.315 4.629.903 -38,3%
Ελλάδα 2.434 12.303 -80,2% 23.824 38.592 -38,3%

 

(1) ΕΕ των 27, εκτός της Μάλτας, που δεν αποδίδει στοιχεία σε μηνιαία βάση.

(2) Μέλη της ΕΕ ως το 2004.

(3) Νορβηγία, Ισλανδία και Ελβετία.