Ο Όμιλος Fiat Chrysler Automobiles ξεκινά μια νέα πρωτοβουλία με την ονομασία “start Again” και στόχο να ενισχύσει τα παιδιά μέσω του Διεθνούς Οργανισμού “Save the Children”.
Ο σχεδιασμός είναι ένας από τους βασικούς τρόπους έκφρασης, ειδικά για τα παιδιά. Οι σχεδιαστές του Centro Stile της FCA πιάνουν τα μολύβια τους και μέσω της δημιουργικότητας τους θα βοηθήσουν το “Save the Chlidren” ώστε περισσότερα από 100.000 παιδιά που έχουν ανάγκη να εφοδιαστούν με υλικά απαραίτητα για την εκπαίδευση τους.
Με τις επιπτώσεις του COVID-19 να έχουν μεγεθυνθεί και τα προβλήματα που αντιμετωπίζουν χιλιάδες παιδιά, ο Όμιλος FCA προχωρά στην υλοποίηση του προγράμματος “start Again”, όπου μέσω της πώλησης 136 σκίτσων των εταιρειών του Ομίλου (Fiat, Jeep, Alfa Romeo, Lancia, Abarth και Fiat Professional) θα ενισχυθούν οι δράσεις του “Save the Children”. Από το ηλεκτρικό Fiat 500, το πρώτο αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο του Ομίλου FCA, μέχρι τη νέα Giulia GTA, την αναγέννηση του θρυλικού μοντέλου της Alfa Romeo και από τη Lancia Delta και το Abarth 595 μέχρι το Jeep Willys και το Fiat Professional Ducato, τα σκίτσα προσφέρουν μια ξεχωριστή οπτική των μοντέλων αποτελώντας πραγματικά έργα τέχνης.
«Το design δεν είναι απλά το μέσο δημιουργίας ενός οχήματος», ανέφερε ο κ. Klaus Busse, Επικεφαλής του Centro Stile της FCA για την περιοχή ΕΜΕΑ, «είναι παράλληλα και ένα μέσο μεταφοράς και έκφρασης συναισθημάτων. Για αυτό το λόγο συγκινεί και ενθουσιάζει τα παιδιά. Για εμάς τους σχεδιαστές που το να σκιτσάρουμε είναι η δουλειά μας η ποιότητας ενός σχεδίου αποτελεί τον άμεσο τρόπο επικοινωνίας μας. Θέλουμε να μοιραστούμε αυτές τις δημιουργίες με τους φίλους του αυτοκινήτου και όσους επιθυμούν να συνεισφέρουν στην προσπάθεια ενίσχυσης των παιδιών που βιώνουν δύσκολες καταστάσεις.»
Το κόστος αγοράς κάθε σχεδίου είναι 20 ευρώ, ενώ το σύνολο των εσόδων θα διατεθούν για τις ανάγκες του Διεθνούς Οργανισμού “Save the Children”.