Κανονικά συνεχίζεται η συγχώνευση των ομίλων PSA και FCA και μάλιστα χωρίς καμία απολύτως αλλαγή σύμφωνα με όσα ανέφερε ο επικεφαλής του γαλλικού ομίλου Carlos Tavares δημιουργώντας έναν νέο κολοσσό στην παγκόσμια αυτοκινητοβιομηχανία.
Όλα τα παραπάνω ειπώθηκαν στο πλαίσιο της ετήσιας συνεδρίασης των μετόχων του ομίλου PSA που πραγματοποιήθηκε στα τέλη της προηγούμενης εβδομάδας όπου και κυριάρχησε το θέμα της συγχώνευσης.
Ο Διευθύνων Σύμβουλος του ομίλου PSA εμφανίστηκε πεπεισμένος ότι η συγχώνευση θα προχωρήσει όπως είχε προγραμματιστεί και θα αποφέρει συνέργειες μέσω των οποίων θα εξοικονομηθούν πάνω από 3,7 δισεκατομμυρίων ευρώ. «Το χρονοδιάγραμμα της συγχώνευσης με την FCA τηρείται αυστηρά και οι υπογραφές θα πέσουν το αργότερο έως το πρώτο τρίμηνο του 2021», είπε μεταξύ άλλων στους υπόλοιπους μετόχους της εταιρείας.
Ωστόσο οι αντιμονοπωλιακές ρυθμιστικές αρχές της Ευρωπαϊκής Ένωσης ξεκίνησαν έρευνα αναφορικά με την προτεινόμενη συγχώνευση, λέγοντας ότι μπορεί να βλάψει τον ανταγωνισμό ειδικά στην κατηγορία των μικρών επαγγελματικών οχημάτων (van) αναφορικά με 14 χώρες της ΕΕ. Ωστόσο οι δύο αυτοκινητοβιομηχανίες αρνήθηκαν να προσφέρουν παραχωρήσεις για να μετριάσουν τις ανησυχίες της ΕΕ για τον ανταγωνισμό κατά την προκαταρκτική επανεξέταση της συμφωνίας.
Από την άλλη μεριά βέβαια την συγχώνευση έχουν ήδη εγκρίνει οι ΗΠΑ, Κίνα, Ρωσία και Ιαπωνία…