Η Fisker ανακοίνωσε πως εισέρχεται στο χρηματιστήριο με την νέα εταιρία να αποτιμάται στα 2,9 δισ. δολάρια. Η εταιρία από την κίνηση αυτή θα κερδίσει άμεσα 1 δισ. δολάρια, συμπεριλαμβανομένων 500 εκατ. δολαρίων από υπάρχοντες και νέους επενδυτές όπως η Alliance Bernstein και η Black Rock Inc.
Ο Henrik Fisker σκοπεύει να έρθει στην αγορά με ένα νέο επιχειρηματικό μοντέλο “light-asset” που βασίζεται σε συνεργασίες, κοινόχρηστες κατασκευές και μισθωμένα προϊόντα.
Η Spartan Energy Acquisition Corp., μια εταιρεία εξαγοράς ειδικού σκοπού που συνδέεται με την Apollo Global Management, και η Fisker ανακοίνωσαν ότι έχουν κάνει έναν συνδυασμό επιχειρήσεων που θα έχει ως αποτέλεσμα τη δημόσια εγγραφή της Fisker το τέταρτο τρίμηνο του 2020.
«Χρηματοδοτούμε πλήρως μέχρι την παραγωγή. Έχουμε μια πολύ μοναδική επιχείρηση. Δεν είμαστε μια κανονική εταιρεία αυτοκινήτων, είμαστε μια εταιρεία ψηφιακών αυτοκινήτων. Εργαζόμαστε πραγματικά για έναν εντελώς νέο τρόπο παραγωγής υλικού σε παραγωγή » αναφέρει στο Forbes o Henrik Fisker.
Σε αντίθεση με το Tesla του Elon Musk , ο οποίος προσέλαβε τον Henrik Fisker για να βοηθήσει με σχέδια στα πρώτα του χρόνια, «δεν είμαστε κάθετα ενσωματωμένοι», λέει.
Τα χρήματα από τους επενδυτές θα χρησιμοποιηθούν προκειμένου το Ocean να περάσει στη παραγωγή μέχρι τα τέλη του 2022. Η Fisker δηλώνει πως οι δοκιμές εξέλιξης του Ocean θα ξεκινήσουν στα τέλη του τρέχοντος έτους.
Να υπενθυμίσουμε ότι η εταιρεία παρουσίασε το ηλεκτρικό Ocean SUV με μπαταρία τον Ιανουάριο στην έκθεση CES στο Λας Βέγκας , το οποίο αποτελεί ένα όμορφο crossover κατασκευασμένο από ανακυκλωμένα μέταλλα και πλαστικό με βασική τιμή μόλις 37.499 δολάρια και αυτό μπορεί να εκμισθωθεί με μόλις 379 δολάρια το μήνα.
Στην πραγματικότητα, το σχέδιο της Fisker είναι ουσιαστικά ένα επιχειρηματικό μοντέλο μίσθωσης που επιτρέπει στους πελάτες να διατηρούν ένα όχημα για χρόνια ή να το επιστρέφουν ανά πάσα στιγμή.