Με την πάροδο των ετών, η Hyundai έχει καθιερωθεί ως σημαντικός παίκτης του μηχανοκίνητου αθλητισμού κατακτώντας τίτλους τόσο στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλι WTCR όσο και στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλι WRCτης FIA. Με τον εξηλεκτρισμένο μηχανοκίνητο αθλητισμό να κερδίζει έδαφος, δίνεται στην εταιρεία η ευκαιρία να αναδείξει νέες προηγμένες τεχνολογίες και φιλικούς προς το περιβάλλον αγώνες, βασιζόμενη στην εμπειρία της στην κατασκευή ηλεκτρικών οχημάτων. Η Hyundai στοχεύει να επεκτείνει την επιτυχημένη της πορεία και στους αγώνες ηλεκτρικών οχημάτων, που αντιπροσωπεύουν τον τέλειο συνδυασμό μεταξύ δύο βασικών πυλώνων της εταιρείας: επιδόσεις και πρόοδος.
i30 N TCR
Η κατηγορία TCR έδωσε στη Hyundai την ευκαιρία να αναδείξει τις δυνατότητές της στο μηχανοκίνητο αθλητισμό. Το αγωνιστικό i30 N TCRαυτοκίνητο της Hyundai, αποδεικνύει πώςέναόχημα παραγωγής μπορεί να είναι η βέλτιστη βάση για την κατασκευή ενός ανταγωνιστικού αγωνιστικού αυτοκινήτου.
Από το ντεμπούτο του, το i30 N TCR υπήρξε πρωτοπόρος σε πρωταθλήματα σε όλο τον κόσμο. Παρά την ανταγωνιστικότητα της κατηγορίας, έχεικατακτήσει δύο διαδοχικούς τίτλους οδηγών στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλι WTCRτης FIA, καθώς και τοπικούς αγώνες σε διάφορες χώρες όπως Γερμανία, Ρωσία, Μαλαισία και Αυστραλίααλλά και περιφερειακούς αγώνες στην Ευρώπη, την Ασία και τη Βόρεια Αμερική. Το 2020, το i30 N TCR κέρδισε τίτλους σε επτάαγώνες σε παγκόσμιο επίπεδο.
Βασισμένο στο μοντέλο i30 N και κατασκευασμένο σύμφωνα με τους κανονισμούςτου TCR, το i30 N TCR διαθέτει ένανυπερτροφοδοτούμενο κινητήρα δύο λίτρων που συνδυάζεται με ένα6τάχυτο κιβώτιο ταχυτήτων. Διαθέτει κίνηση στους εμπρός τροχούς και δεξαμενή καυσίμου 100 λίτρων.
«Το i30 N TCR αποτελείένα εξαιρετικά ολοκληρωμένο πακέτο. Ο χειρισμός, ο κινητήρας, η ισορροπία του πλαισίου – είναιόλα απίστευταισχυρά» δήλωσε ο κ. GabrieleTarquini, νικητήςστο πρωτάθλημα των οδηγώντου FIA WTCR 2019 και συνέχισε «Φυσικά, για να είσαι πρωταθλητής πρέπει να είσαι καλός οδηγός και να έχεις μια καλή ομάδα πίσω σου, αλλά χρειάζεσαι επίσηςένα γρήγορο αυτοκίνητο – και το i30 N TCR είναι σίγουραένα από αυτά”.
Veloster N ETCR: Το πρώτο ηλεκτρικό αγωνιστικό αυτοκίνητο της Hyundai
Η ανάπτυξη ενός αυτοκινήτου ETCR επιτρέπει στη Hyundai Motorsport να αξιοποιήσει την τεχνογνωσία της, όπωςέχει ήδη αποδείξειμε τα i20 R5, i30 N TCR, Veloster N TCR και i20 Coupe WRCπου έχουν κατασκευαστεί στην έδρα της ομάδας στο Alzenau της Γερμανίας.
Το ETCR είναι η ιδανική ευκαιρία συνδυασμούσπορ μηχανοκίνητων οχημάτων με εναλλακτικές πηγές ενέργειας, προσθέτοντας μια νέα διάσταση στην επιτυχημένη στρατηγική της Hyundai στον μηχανοκίνητο αθλητισμό.
Το Veloster N ETCR είναι το πρώτο ηλεκτρικό αγωνιστικό αυτοκίνητο της Hyundai. Σχεδιασμένο και κατασκευασμένο στο Alzenau της Γερμανίας, το Veloster N ETCR είναι πλήρως ηλεκτρικό, με πίσω κίνηση και mid-mounted κινητήρα, ώστε να συμβαδίζει με τους κανονισμούς του ETCR.
Η μπαταρίατων 798 volt τηςWilliamsAdvancedEngineeringβρίσκεται στο πάτωμα του αυτοκινήτουκαι διαθέτει μέγιστη ισχύ εξόδου 500 kw και συνεχή ισχύ 300 kw.
“Προφανώς, υπάρχει μια τεράστια διαφορά στο πώς ο ηλεκτροκινητήρας παρέχει την ισχύ του σε σύγκριση με τον τυπικό βενζινοκινητήρα. Η επιτάχυνση είναι πολύισχυρή – θα έλεγαότι είναι μια από τις καλύτερες πτυχές του αυτοκινήτου”, δήλωσε ο οδηγόςδοκιμών ETCR της Hyundai Motorsport, κ. AugustoFarfus. “Έχουμε ακόμη κάποιες επιπλέον εργασίες που πρέπει να γίνουν, αλλά στις δοκιμές με το Veloster N ETCR έχουμεήδη κάνει μεγάλες βελτιώσεις. Είμαι βέβαιοςότι το Veloster N ETCR – ως το πρώτο ηλεκτρικό αγωνιστικό αυτοκίνητο της Hyundai – θα είναι εξίσου επιτυχημένο με το i30 NTCR”.
Η ανάπτυξη του ETCR αντικατοπτρίζει την ευρύτερη στρατηγική της Hyundai για ανάπτυξη ηλεκτρικών οχημάτων και υπογραμμίζει περαιτέρω τις δυνατότητες υψηλών επιδόσεων της Hyundai Motorsport.