«Απίστευτο και όμως αληθινό» μπορεί άνετα να χαρακτηριστεί το γεγονός ότι στη Διεύθυνση Μεταφορών της Περιφέρειας Αττικής έχουν καταφέρει τα αιτήματα που χρειάζονταν 5 ή 6 μήνες για να ολοκληρωθούν πλέον διεκπεραιώνονται σε μόλις λίγες ημέρες!
Ο λόγος εστιάζεται στη νέα δομή λειτουργίας που έχει υιοθετήσει ο γενικός διευθυντής της Διεύθυνσης Μεταφορών της Περιφέρειας Αττικής κ. Ηλίας Δόλγηρας με τη στήριξη του Περιφερειάρχη Αττικής Γιώργου Πατούλη.
Ειδικότερα στη Διεύθυνση Μεταφορών της μεγαλύτερης Περιφέρειας της χώρας δημιουργήθηκε ειδικό Τμήμα Εξυπηρέτησης Κέντρων Εξυπηρέτησης Πολιτών (ΚΕΠ) το οποίο παραλαμβάνει όλα τα αιτήματα των υπολοίπων ΚΕΠ που αποστέλλονται στην συγκεκριμένη Διεύθυνση.
Να υπενθυμίσουμε πως Τμήμα Εξυπηρέτησης ΚΕΠ δέχεται αιτήματα από 1.400 ΚΕΠ τα οποία ταξινομούνται και κατόπιν προωθούνται προς τις αρμόδιες υπηρεσίες της Περιφέρειας Αττικής ώστε να διεκπεραιωθούν και να ολοκληρωθούν το συντομότερο δυνατόν.
Πριν την δημιουργία του Τμήματος Εξυπηρέτησης ΚΕΠ τα αιτήματα κατέφθαναν μαζικά στη Διεύθυνση Μεταφορών της Περιφέρειας Αττικής είτε στην κεντρική υποδοχή είτε στις κατά τόπους υπηρεσίες με αποτέλεσμα να μην υπάρχει κανένας απολύτως έλεγχος και τα αιτήματα να μπλέκουν στα γρανάζια της γραφειοκρατίας ενώ πάντα εγκυμονούσε ο κίνδυνος να χαθούν…
Επίσης η αποστολή των αιτημάτων από τα ΚΕΠ απευθείας σε λάθος υπηρεσίες της Διεύθυνσης Μεταφορών δημιουργούσε εύλογα προβλήματα στη διαχείριση τους και προκαλούσε και μεγάλα χρονικά διαστήματα διεκπεραίωσής τους καθώς πολλές φορές τα αιτήματα επιστρέφονταν στα ΚΕΠ ώστε να επανασταλούν στην σωστή υπηρεσία της Διεύθυνσης Μεταφορών!
Με το νέο σύστημα που λειτουργεί στη Διεύθυνση Μεταφορών της Περιφέρειας Αττικής οι πολίτες αλλά και οι υπάλληλοι της Διεύθυνσης αλλά και των ΚΕΠ γλιτώνουν χρόνο και χρήμα…