Η Pirelli ολοκλήρωσε την ανάλυση σε έναν αριθμό ελαστικών που χρησιμοποιήθηκαν στο πρόσφατο Βρετανικό Grand Prix. Αυτό επέτρεψε να εξακριβωθεί ο λόγος των αστοχιών στις δυο Mercedes και στη McLaren του Carlos Sainz.
Το κρίσιμο στοιχείο είναι ο μοναδικός συνδυασμός των συνθηκών του αγώνα που οδήγησε σε υπερβολικά παρατεταμένη χρήση του δεύτερου σετ ελαστικών. Το δεύτερο αυτοκίνητο ασφαλείας εμφανίστηκε λίγο πριν το σημείο που όλες οι ομάδες ετοιμαζόντουσαν να κάνουν αλλαγή ελαστικών. Αυτό είχε ως αποτέλεσμα να το εκμεταλλευτούν, όμως μετά, απέμενε ένα μεγάλο τελευταίο μέρος: Περίπου 40 γύροι, συνολικά πάνω από τα 3/4 του αγώνα σε μια από τις απαιτητικές πίστες του πρωταθλήματος.
Σε συνδυασμό με τον σημαντικά ταχύτερο ρυθμό των φετινών μονοθεσίων (η polepositionήταν 1.2 sec ταχύτερη από πέρυσι) οι τελευταίοι γύροι του Βρετανικού ήταν ιδιαίτερα σκληροί. Αυτό ήταν αποτέλεσμα των μεγαλύτερων καταπονήσεων που έχουμε δει ποτέ στην ιστορία της F1 να προκαλούνται σε ελαστικά, από τα ταχύτερα μονοθέσια που έχουν φτιαχτεί ποτέ, στην ιστορία της Formula 1.
Το τελικό αποτέλεσμα ήταν η σύνθεση των πιο απαιτητικών συνθηκών για τα ελαστικά. Το εμπρός αριστερά ελαστικό (αυτό που ως γνωστό, καταπονείται περισσότερο στο Silverstone) εκτέθηκε σε ακραίες φορτίσεις μετά από πολύ υψηλό αριθμό γύρων. Το αποτέλεσμα ήταν υψηλή φθορά. Έτσι το ελαστικό ήταν λιγότερο προστατευμένο από τις ακραίες δυνάμεις που του ασκούνταν.
Για το δεύτερο αγώνα στο Silverstone η Pirelli επιβεβαίωσε τις επιλεχθείσες γόμες: C2, C3, καιC4 οι οποίες είναι ένα βήμα πιο μαλακές από αυτές που είδαμε στο προηγούμενο GP.
Επίσης θα αναθεωρηθούν οι οδηγίες χρήσης και θα αυξηθούν οι ελάχιστες πιέσεις των ελαστικών ώστε να μειωθεί η καταπόνηση στη δομή τους.